Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@22:40:57 GMT

نوزدهمین یادواره 39 شهید اسلام آباد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۴۵۶۸

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) در این آیین گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا و نهضت عاشورای حسینی است و مردم با الگو پذیری از این حادثه تاریخی بر کفر و طاغوت پیروز شدند.

سردار مجتبی فدا افزود: مردم بصیر و فداکار ایران در ابتدای انقلاب در سخترین شرایط آغاز جنگ، با توجه به مشکل های فراوان، دادن شهید ،‌کمبود امکانات و تجهیزات و وجود گروه های منافقین و حادثه های تروریستی در مقابل استکبار و ظلم ایستادند وامروز هم با وجود سختی و مشکلات و تحریم های اقتصادی و مالی ثابت قدم مانده اند و از خون شهدا و دستاورد بزرگ خود یعنی انقلاب حفاظت و پاسداری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:‌ آمریکا در تمام فعالیت هایی که در منطقه برنامه ریزی کرده شکست خورده و از امنیت رژیم صهیونیستی که به خطر افتاده و جبهه مقاومت تا مرزهای آنها جلو رفته واهمه دارد .

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) افزود: استکبار جهانی بخصوص آمریکا بدنبال سوء استفاده از هر فعالیت، برنامه و مطالبه مردمی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است و با فشارها و تحریم های اقتصادی که برخی از آن سوء مدیریت است بدنبال ایجاد جنگ روانی وسیع و گسترده برای ضربه به ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران است.

نوزدهمین یادواره شهدای محله اسلام آباد در جوار گلزار شهدا و باغ موزه دفاع مقدس اسلام آباد برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما سردار فدا جانشین سپاه صاحب الزمان عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی نوزدهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام شهید هاشمی نژاد افزود: مسابقات بین المللی کشتی شهید هاشمی نژاد و گرامیداشت کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار و چهارصد شهید سرافراز استان در فرمانداری بهشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این جلسه تاکید کرد: با هماهنگی و برنامه ریزی صحیح می‌توانیم شاهد میزبانی و رقابت‌های مناسب و با کیفیتی باشیم.

وی همچنین افزود؛ مازندران استانی ورزشی است و میزبانی این رقابت‌ها باید در شأن نام شهدا و استان باشد.

علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر در این نشست گفت: در طی ۱۸ دوره اخیر همه ارکان شهرستان برای برگزاری مناسب این رویداد تلاش داشتند و در نوزدهمین دوره هم با کمک همه دستگاه‌ها و متولیان شاهد میزبانی مناسب این رویداد باشیم.

کد خبر 6081275

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • نوزدهمین دوره جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • سیاستمدار پاکستانی: اسلام‌آباد ۲ پایگاه به آمریکا داده است
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است