Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هفتمين اردوي تيم ملي آبهاي آرام کاياک مردان جوانان از 1 مهرماه به ميزباني درياچه آزادي برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي فدراسيون قايقراني، هفتمين اردوي تدارکاتي تيم ملي آبهاي آرام آقايان جوانان با 5 قايقران به منظور حضور موفق در مسابقات قهرماني آسيا ازبکستان از 1 مهرماه به ميززباني درياچه آزادي برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين مرحله از اردو تا 22 مهرماه ادامه خواهد داشت.
هرمز فتحي نيا سرمربي و علي بنده نژاد مربي، کادر مربيان را تشکيل مي دهند.
همچنين هفتمين اردوي تدارکاتي تيم ملي آبهاي آرام بانوان جوانان با حضور 9 قايقران در بخش کاياک و کانوکانادايي جهت حضور موفق در مسابقات قهرماني آسيا ازبکستان از 1 مهر ماه در درياچه آزادي برگزار مي شود.
اين مرحله از اردو تا 22 مهرماه ادامه خواهد داشت.
الهه خوارزمي سر مربي، روژان پيروزنيا و پريسا مقدم مربي، سکينه مرادي سرپرست تيم و مهناز غفاري سرپرست اردو کادر فني اين تيم را تشکيل مي دهند.
سارا حسيني از تهران، کيانا کمال زاده از هرمزگان، نرجش کارگرپور و الناز شفيعيان از گيلان و سما ياسمي از کرمانشاه در بخش کاياک و مائده شورگشتي و زهرا مطهر از تهران، پرستو مهنما و هديه خيرآبادي از آذربايجان شرقي در بخش کانو نفرات دعوت شده به اين مرحله از اردو هستند.
البته ملي پوشان کانوکانادايي آبهاي آرام زير 23 سال و جوانان آقايان جهت حضور موفق در مسابقات قهرماني آسيا ازبکستان از يکشنبه 1 مهر ماه با حضور 9 قايقران در درياچه آزادي اردو مي زند.
اين مرحله از اردو تا 22 مهرماه ادامه خواهد داشت.
الياس اقليمي سرمربي و ايمان پور عزيز مربي اعضاي کادر مربيان اين تيم هستند.
محمد نبي رضائي از مازندران، رشاد وفايي و ماکوان باواني از کردستان و جواد سحر خيز از بوشهر در بخش زير 23 سال و دانيال چشمه از تهران، عبداله مشايخ بخشي و کميل خزائي از مازندران، زانا ساعدي از کردستان و عرفان زنده پي از بوشهر در بخش جوانان نفرات دعوت شده به اين مرحله از اردو هستند.
نويد مومني پور و ايليا نادر نژاد از گيلان، مهرشاد شريفي و علي طاهري از مازنداران و عليرضا مرادي از لرستان نفرات دعوت شده به اين مرحله از اردو هستند.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ مازندرانی‌ در اردوی تیم‌ ملی والیبال نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌اردوی تیم‌ملی والیبال نوجوانان به منظور آمادگی برای شرکت در رقابتهای قهرمانی جهان به میزبانی بلغارستان، از فردا آغاز می شود که در ترکیب ۲۲ دعوت شده به اردو ۴ مازندرانی‌ حضور دارند.

نخستین دوره رقابتهای والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور (۲۴ تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۴) با حضور ۱۶ تیم در بلغارستان برگزار خواهد شد.

علاوه بر تیم ملی والیبال کشورمان، تیم‌های بلغارستا، آرژانتین، بلژیک، برزیل، شیلی، چین تایپه، کوبا، مصر، ایتالیا، لیبی، مکزیک، پورتوریکو، اسپانیا، تونس و ازبکستان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

امیررضا مشهدبان ساروی ، امیر علی فرج پور ،حسام ناییجی مربی و امیر صمیمی آنالیزور آملی مازنی های تیم ملی است.

این اردو از سه شنبه ۲۸ فروردین به مدت سه روز در سالن باشگاه پیکان ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • رزمی‌کاران استان سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت حضور یافتند
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی
  • اردوی تیم ملی گلبال ایران در اردبیل
  • نخستین صعود بین‌المللی کوهنوردان بانوی کارگر ایران در تیر ماه
  • حضور ۴ مازندرانی‌ در اردوی تیم‌ ملی والیبال نوجوانان
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته با حضور ۲ نماینده از قم برگزار می شود
  • اعزام ۲ قایقران و یک مربی گیلانی به رقابت‌های آب های آرام کسب سهمیه المپیک پاریس
  • اردوی تیم ملی سپک تاکرا در سنندج