Web Analytics Made Easy - Statcounter

کین در پنج بازی اخیر خود موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده است. 

طرفداری- بر طبق گفته اریک لاملا، هری کین ماشین نیست و به زودی روند گلزنی خود را از سر خواهد گرفت.

به گزارش BT Sport، کین در جریان شکست شب گذشته تیمش مقابل اینتر نیز کم فروغ ظاهر شد و در امر گلزنی ناکام ماند. او یک موقعیت خیلی خوب را هم در سن سیرو از دست داد ولی لاملا باور دارد که تمامی بار گلزنی اسپرز نباید روی دوش کاپیتان تیم ملی انگلیس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هری یک ماشین نیست. او گل های زیادی می زند و همیشه گلزنی می کند. در اینجا اما موفق به این کار نشد و دو-سه بازی دیگر هم همین طور بوده است. اما باز هم گلزنی خواهد کرد. این گونه نیست که هری نیاز به گلزنی در تمامی بازی ها داشته باشد. کریستین (اریکسن) گل زد، در بازی قبلی من گل زدم. سونی (سون هیونگ مین) هم گل خواهد زد، لوکاس مورا هم همین طور. تمامی فشارها تنها روی هری نیستند. خلاصه این که تمامی بازیکنان هجومی باید گلزنی کنند. 

با وجود این که اسپرز برای اولین بار زیر نظر مائوریسیو پوچتینو سه شکست پیاپی را تجربه کرده است، لاملا می گوید که تیمش زیر فشار نیست.

فکر نمی کنم در حال از دست دادن اعتماد به نفس مان باشیم. ما در این تیم به یکدیگر ایمان داریم. به همین دلیل است که همیشه تا انتهای فصل می جنگیم. البته که در حال حاضر دید شما این گونه است ولی می توانم بگویم که اوضاع در رختکن به نحوی که شما فکر می کنید، نیست. ما به این تیم باور داریم. حالا دوباره وقت برنده شدن است. یک پیروزی کمک بسیار به ما خواهد کرد ولی به خودمان اعتماد داریم. زمانی که شکست بخورید، حس بدی حاکم می شود. باید از این مقطع گذر کنیم. تنها راه جبران کردن همین است؛ این که تمام توان مان را در زمین بگذاریم و برای برگشتن به روند پیروزی تلاش کنیم.

لاملا که خودش چند فرصت برای زدن گل دوم و رساندن اختلاف با اینتر به عدد 2 را داشت و آن ها را از دست داد، اضافه کرد:

ناراحتیم چون در حال برنده شدن بودیم و باختن به چنین نحوی در ده دقیقه پایانی کار، ناراحت کننده است. برای برنده شدن به اینجا آمدیم ولی در نهایت چیزی نصیب مان نشد و به همین خاطر خیلی ناراحتیم. نمی دانم آیا لایق باخت بودیم. در نیمه دوم گل زدیم و سپس بازی را مدیریت کردیم. آن ها خسته بودند و ما باید گل های بیشتری می زدیم. خود من فرصت های بسیاری داشتم. دروازه بان آن ها (سمیر هندانوویچ) خوب کار کرد. گاهی توپ به دروازه می رود و گاهی هم همانند این بازی نه. حریف دو فرصت داشت و هر دوی آن ها را به گل تبدیل کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه دانیال اسماعیلی‌فر پس از بازی با صنعت نفت روزهای پرتنشی را تجربه کرده و شادی گل او خبرساز شد، اما نباید نسبت به نمایش فنی او در این مسابقه بی‌توجه بود.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 8 موفق به گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان شد و ارسال امید عالیشاه را تبدیل به گل کرد تا تیمش در مسیر کسب برتری پرگل قرار بگیرد و با کسب سه امتیاز در زمین حریف، رتبه دوم جدول لیگ برتر و اختلاف یک امتیازی با استقلال را نگه دارد.

دانیال در سمت راست زمین آنقدر مطمئن و کم‌اشتباه بود که صنعت نفت برخلاف بازی‌های قبل نتوانست از آن جناح نفوذ کند و کار خاصی انجام بدهد و جلوگیری از حملات و از سوی دیگر ایجاد موقعیت‌های پرشماری هم داشت تا نشان بدهد در بهترین فرم فنی و بدنی قرار دارد و می‌تواند به پرسپولیس در مسیر قهرمانی دوباره کمک کند.

اسماعیلی‌فر با وجود درخشش مقابل صنعت نفت و گلزنی در بازی اخیرشان، از رقابت بزرگ هفته آینده لیگ برتر برابر سپاهان و تیم سابق خود محروم شد تا سرخ‌پوشان یکی از آماده‌ترین مهره‌های خود را برای تقابل با شاگردان مورایس در اختیار نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏