Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سابق توپچی ها دوست داشت تا جدایی ونگر از آرسنال، به طرز مناسب تری صورت بگیرد.

طرفداری- پر مرته ساکر، بازیکنان آرسنال را به خاطر رقم زدن پایانی تلخ برای دوران مربیگری آرسن ونگر در آرسنال مورد نکوهش قرار داد.

به گزارش ESPN، ونگر در ماه می گذشته پس از سپری کردن بدترین فصل دوران حضورش در آرسنال، با قرارگیری در رتبه ششم جدول رده بندی لیگ برتر و از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، به کارش در لندن پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرته ساکر در مصاحبه ای از تعجب بازیکنان آرسنال در قبال اعلام این خبر گفته است و در عین حال اشاره کرده که بازیکنان هم باید در این راستا مسئولیت پذیر باشند.

برای ما کمی غافلگیر کننده بود. او وارد جلسه شد و گفت که همراه با روسای باشگاه تصمیم گرفته است تا در پایان فصل از تیم جدا شود. لحظه ناراحت کننده ای بود چون فکر می کردم من هم در این جریان سهیم هستم. وداع او هم تقصیر بازیکنان بود چون فرصت های زیادی برای کسب نتایج بهتر داشتیم. در حالی که او همیشه پشتیبان ما بود، شکست خوردیم. اولین کسی بودم که حس کردم باید چیزی بگویم و گفتم که به شدت از این بابت پشیمان هستم. برای ونگر اهمیت داشت تا حرفی برای گفتن داشته باشیم و در کنار او بمانیم.

مرته ساکر پس از خداحافظی از دنیای فوتبال، حالا رییس آکادمی باشگاه آرسنال است. او مخالف عقیده افرادی است که معتقدند ونگر دیر از سمت خود کنار رفت.

نه. حتی یک ثانیه هم زود یا دیر نبود. هنگامی که خبر جدایی او در نهایت منتشر شد، جو موجود تغییر کرد. گفته شد که او چه مرد بزرگی بوده است و این که باشگاه را به شدت عوض کرده است. نمی شد با این تیم به موفقیت بیشتری دست یافت. او لایق آن مراسم خداحافظی بود و به عنوان یک اسطوره از باشگاه جدا شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: اسرائیل تنها مقصر تشدید تنش در خاورمیانه است

به گزارش «تابناک» به قنل از خبرگزاری صدا و سیما، رجب طیب اردوغان گفت که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل و سران این رژیم تنها مقصران تنش‌های اخیر در خاورمیانه هستند.

اردوغان همچنین گفت که نتانیاهو به دنبال ایجاد یک جنگ منطقه‌ای است. او همچنین گفت نخست‌وزیر اسرائیل در تلاش است برای ماندن در قدرت جنگ در غزه را طولانی کند.

انتقاد‌ها از نتانیاهو بعد از عملیات ۷ اکتبر موسوم به «طوفان‌الاقصی» و جنگی که او در غزه آغاز کرد به شدت بالا گرفته است. اردوغان از حمله اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در سوریه به عنوان آخرین مورد از تنش‌آفرینی‌های اسرائیل یاد کرد و گفت کشور‌هایی که در جنگ غزه ساکت بودند در این اتفاق به حمایت از اسرائیل پرداختند.

دیگر خبرها

  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست
  • اردوغان: اسرائیل تنها مقصر تشدید تنش در خاورمیانه است
  • مورایس: نه انتقادی می‌کنم و نه کسی را مقصر می‌دانم
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • خداحافظی تلخ تراکتوری‌ها: بدرود سینیور خمس!
  • مظفری‌زاده: درخواست جدایی از سمت خمس بود
  • خمس از تراکتوری‌ها خداحافظی کرد