Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-20@06:14:24 GMT

هشدار پلیس فتا به مالباختگان موسسه سکه ثامن

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۴۹۶۷

هشدار پلیس فتا به مالباختگان موسسه سکه ثامن

به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اظهار کرد: افراد سودجو با سوء استفاده از وضعیت پیش آمده در خصوص شرکت تجارت الکترونیکی ثامن (سکه ثامن) با تبلیغات گسترده در سایت‌ها، کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی به قربانیان و مالباختگان اعلام کرده‌اند با دریافت مبالغ به صورت نقدی بر اساس روابط و تعاملات با مدیریت شرکت مذکور توانایی استرداد مبالغ و وجوهات آنان را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با هدف افراد سودجو در این زمینه گفت: هدف افراد سودجو صرفا کلاهبرداری ثانویه از مالباختگان بوده و با توجه به پیگیری‌های پلیس فتا در خصوص شرکت مذکور و سرنخ‌های به دست آمده، مالباختگان از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا پیگیر امور خود باشند و از هرگونه پرداخت وجوهات به افراد سودجو و کلاهبردار از آن‌ها خوداری کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تجارت تبلیغات تبلیغات تجارت فتا معاون پارس مالباختگان پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به استمرار فعالیت طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در این منطقه گفت: با دستور شهردار تهران و با هماهنگی اداره آسیب‌های اجتماعی، یگان حفاظت، شهرداران نواحی، معبربانان و رابط قضائی، برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی افراد جامعه هدف در سطح منطقه به طور مداوم پیگیری می‌شود

وی با اشاره به تداوم طرح افزود: در این طرح، محل‌های تجمع افراد آسیب دیده اجتماعی شناسایی و ضمن جمع آوری و انتقال این افراد به مراکز ذیصلاح، نقاط مذکور مسدود و از کلونی معتادان متجاهر پاکسازی می‌شود.

کد خبر 6081823

دیگر خبرها

  • داوطلبان کنکور چگونه استرس خود را کنترل کنند؟ / خود را در شرایط آزمون قرار دهید
  • صدور هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
  • دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند
  • ◄ صدای اعتراض کارگران راه آهن در آمده است!/حقوق کفاف معاش را نمی‌دهد
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • هشدار ترسناک دانشمندان در مورد استفاده از ویپ
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • چرا مالباختگان سرقت‌های خرد تمایلی به پیگیری قضایی ندارند؟