Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@23:56:43 GMT

کربلا غوغاست امشب، شب عاشوراست امشب

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۴۹۷۱

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،مرکز اصفهان ،عاشورا يعني جمع كردن خارهاي بيابان در شب تاريك ، عاشورا يعني سيراب كردن كودك شيرخواره با سرانگشتان پيكاني تيز،
عاشورا يعني ضجه هاي كودكاني غريب درصحرايي سوزان ،عاشورا يعني فرو رفتن خارهاي بيابان در پاهاي كودكانه اي كه به دنبال عشق نداي لبيك سرداده بودند ، عاشورا يعني اوج مردانگي و ايستادگي ، عاشورا يعني تجسم تمام غيرت هايی كه در چشمهاي نجيب عباس سو سو ميزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عاشورا يعني دلدادگي به سرچشمه پاكيها ، عاشورا يعني صداي گريه هايي كه از سر تشنگي در گلو خفه ميشد، يعني پر كردن مشك آب در عين عطش ،يعني پرپر شدن و دم بر نياوردن ، يعني به آسمان پرتاب كردن خون گلوي شش ماهه اي كه از تشنگي به چشمان پدر خيره شده بود.
عاشورا يعني دفن كردن تمام احساس خويش در پشت خيمه ها ،عاشورا يعني وادع آخرين خواهري خسته با برادري از جنس نور، يعني عين صداقتي كه در آسمانها نظيرنداشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان شب عاشورا چشمان عطش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی و سوم سوپر لیگ یونان، آ. ا. ک آتن که احسان حاج‌صفی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 21 امشب در ورزشگاه اوپاپ آرنا به مصاف تیم رده دومی پاناتینایکوس خواهد رفت.

احسان حاج‌صفی که در فصل جاری سوپر لیگ یونان 15 بازی انجام داده و عملکرد درخشانی در سمت چپ خط دفاعی تیمش داشته، امشب هم جزو 11 نفر اصلی آ. ا. ک آتن مقابل پاناتینایکوس است.

مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن در پنج هفته گذشته سوپر لیگ یونان در ترکیب تیمش حضور داشته که امشب هم از ابتدا در دیدار سرنوشت‌ساز مقابل پاناتینایکوس به میدان می‌رود.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با 72 امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به پاناتینایکوس، در صدر جدول سوپر لیگ یونان قرار گرفته که امیدوار است در بازی امشب به برتری برسد و نزدیک‌تر از همیشه به قهرمانی شود.

دیگر خبرها

  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم