Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@18:36:41 GMT

نحوه پاک کردن لکه خودکار از روی چرم سفید

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۵۰۴۰

نحوه پاک کردن لکه خودکار از روی چرم سفید


چرم سفید یکی از حساس‌ترین و البته پرطرفدارترین نوع چرم هاست که پس از انتخاب آن برای لوازم و وسایل تان زمان و دقت بیشتری را باید برای مراقبت و نگهداری آن در نظر بگیرید؛ به همین منظور در این مطلب از ما می‌خواهیم پاسخ سوال یکی از همراهان در رابطه با روش پاک کردن لکه خودکار از روی چرم سفید را با شما در میان بگذاریم، شاید این سوال دغدغه شما عزیزان هم باشد، پس با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




هرگز لکه جوهر را به صورت مالشی برطرف نکنید

سوال: مبلمان من چرم مصنوعی سفید رنگ هست به طور اتفاقی خودکار از دستم همسرم افتاد روش و لکه بدی روی آن افتاد چه طور می‌تونم این لکه رو بر طرف کنم لطفا راهنمایی کنید.

پاسخ: در مواجه با لکه‌ی جوهر روی هر جنس و وسلیه‌ای سرعت عمل را فراموش نکنید، زیار در غیر این صورت جوهر به بافت‌های داخلی وسلیه‌ی شما نفوذ می‌کند و درصد پاک کردن لکه را تا حد زیادی کاهش می‌دهد، بنابراین پیش از خشک شدن چنین لکه‌هایی اقدام به برطرف کردن آن نمایید. همچنین هرگز لکه جوهر را به صورت مالشی برطرف نکنید چرا که باعث پخش شدن بیشتر لکه روی سطح مورد نظرتان می‌شود برای پاک کردن لکه جوهر روش ضربه‌ای را جایگزین کنید؛ بنابراین با توجه به این نکات برای پاک کردن لکه خودکار از روی چرم سفید به صورت زیر عمل کنید:

• ابتدا روی یک دستمال سفید مقداری اسپری مو (تافت) بزنید، سپس روی لکه ضربه بزنید تا زمانی که اثر جوهر به طور کامل از محو شود.

• حالا روی دستمال سفید دیگری مقداری الکل سفید بریزید و روی لکه ضربه بزنید تا جوهر اضافی به آن جذب شود در هنگام استفاده از الکل توجه داشته باشید که الکل انتخابی تان حتما سفید باشد تا لکه زرد روی آن باقی نماند.

• در نهایت برای برطرف کردن خشکی چرم به علت استفاده از الکل از نرم کننده چرم برای بازگرداندن چرم به حالت اولیه اش استفاده کنید.


منبع: chidaneh.com

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خانه داری نظافت لکه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، به مناسبت هفته زمین پاک، جمعی از دانش آموزان مدرسه معصومیه منطقه شش، با شرکت در پویش پاکسازی محدوده شهری از زباله های پلاستیکی، ورودی جاده روستای کوه سفید را از زباله ها پاک‌سازی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • ویدئویی جذاب از پهپادهای خودکار انتحاری اوکراین که دوست و دشمن را تشخیص می دهند
  • (تصاویر) عجیب‌ترین گورستان ایران
  • چرا خلبانان و مهمانداران نمی‌توانند به خودشان عطر بزنند؟
  • تحول صنعت رباتیک انعطاف پذیر با جوهر پلیمری نرم اما محکم
  • انتخابی هوشمندانه با مطالعه راهنمای خرید بهترین دوربین سونی در 2024
  • استفاده از الکل و فریز کردن، روش‌های قابل قبول برای معدوم‌سازی زالوهای درمانی
  • ارجاع هزار و ۸۰۰ فقره پرونده به آزمایشگاه اداره کل پزشکی قانونی خراسان شمالی