Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طرح «نذر خون» از ابتدای ماه محرم تا اربعین حسینی در اصفهان اجرایی و مراکز انتقال خون در میدان خواجو و عاشق اصفهانی در شهر اصفهان،  همچنین مراکز اهدای خون در خمینی شهر، نایین، خوانسار، گلپایگان، شهرضا و نجف آباد و دیگر شهرستان‌های استان اصفهان آماده دریافت خون از داوطلبان هستند.

صف‌های طولانی اهدای خون در خمینی شهر

 اما با توجه به رسم مردم شهرستان خمینی‌شهر در اهدای خون در روزهای تاسوعا وعاشورا صف‌های طولانی  در این شهرستان تشکیل می‌شود به نوعی که در سال‌های گذشته گاه در طول این دو یا سه روز از دو هزار نفر خون در پایگاه‌های محلی و ستاد خون دریافت شد درحالیکه چندهزار نفر در صف اهدای خون بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز مراکز جامع اهداکنندگان خون واقع در پل خواجوی اصفهان و مرکز ثابت اهدای خون خمینی شهر و  شهر کوشک همانند روزهای گذشته در دهه نخست محرم به خون گیری از داوطلبان پرداختند اما به جز خمینی شهر این مراکز در روز عاشورا تعطیل است.

امکان اهدای خون در روز عاشورا در خمینی شهر وجود دارد

با توجه به رسم مردم خمینی شهر، همانند امروز، فردا نیز داوطلبان اهدای خون در خمینی شهر می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی به مرکز ثابت اهدای خون خمینی شهر مراجعه کنند.

کد خبر 4407502

منبع: مهر

کلیدواژه: اهدای خون تاسوعا و عاشورا خمینی شهر سازمان انتقال خون ایران ماه محرم ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد شهرکرد گرگان مراسم عزاداری شیراز سانحه تصادف عاشورا مجلس شورای اسلامی بیرجند احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و نود و یکمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه، ۴ عضو بانوی مرگ مغزی راحله اکبری ۶۱ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهدا شد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد زنده یاد راحله اکبری به آقای  ۵۷ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های مرحومه راحله اکبری برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: مرحومه راحله اکبری از بیمارستان امام حسین (ع)  تربت حیدریه به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان