Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:49:37 GMT

لنو در لیگ اروپا برای آرسنال به میدان می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۵۰۸۳

لنو در لیگ اروپا برای آرسنال به میدان می‌رود

تهران - ایرنا- دروازه بان جدید توپچی‌ها قرار است اولین حضور خود در ترکیب اصلی آرسنال را در لیگ اروپا تجربه کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، برند لنو یکی از اولین خرید‌های آرسنال برای فصل جدید بود. دروازه بان آلمانی که تا کنون در لیگ برتر روی نیمکت نشسته و شانس بازی هنوز پیدا نکرده است.
در همین شرایط طبق ادعای رسانه‌های انگلیسی این دروازه بان از دیدار برابر وورسکلا اوکراین در لیگ اروپا برای آرسنال به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دروازه بان تا کنون نتوانسته اعتماد امری را جذب کند و سرمربی فرانسوی توپچی ها ترجیح داده همچنان از پیتر چک با تجربه درون دروازه تیمش استفاده کند. با این حال این دروازه بان تازه وارد آلمانی فردا در دیدار برابر نماینده اوکراین اولین حضورش را در برابر آرسنال تجربه خواهد کرد.
خبر دیگر از آرسنال اینکه استفان لیخشتاینر دیگر خرید توپچی ها که این بار به جای لیگ قهرمانان اروپا باید در لیگ اروپا برای تیم جدیدش به میدان برود، با اشاره به دیدار تیمش برابر نماینده اوکراین گفت: برای بازی در اروپا تشنه هستم و انگیزه زیادی دارم.ما راه زیادی هنوز تا پایان فصل پیش رو داریم و دو جام. لیگ برتر و لیگ اروپا. ما دو شانس داریم و برای قهرمانی در هر دو جام تلاش می‌کنیم.
تیم فوتبال آرسنال در اولین دیدار خود در لیگ اروپا فردا پنجشنبه از ساعت 23:30 دقیقه در ورزشگاه امارات میزبان تیم وورسکلا اوکراین خواهد بود.
**ع.ک**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش برند لنو آرسنال ليگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وولورهمپتون ۰ - ۲ آرسنال/ توپچی‌ها به رقابت بر سر قهرمانی ادامه می‌دهند + فیلم

آرسنال در دیداری از هفته سی‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر صفر مقابل ولورهمپتون به برتری رسید.

لئاندرو تروسار در آخرین دقیقه از نیمه اول روی پاس گابریل ژسوس دروازه ولورهمپتون را باز کرد و همین گل برای پیروزی اقتصادی تیم میکل آرتتا کافی بود اما مارتین اودگارد در دقیقه ۹۵ گل دوم را هم به ثمر رساند تا بیست‌وسومین پیروزی فصل آرسنال تثبیت شود. 

با کلین‌شیت برابر ولورهمپتون، برای اولین‌بار در تاریخ آرسنال، آن‌ها ‌در ۶ بازی متوالی خارج از خانه، گلی در لیگ برتر دریافت نکردند! (۵۴۱ دقیقه بدون گل خورده!) در حالی که تعداد کلین‌شیت‌های هیچ دروازه‌بان دیگری در لیگ برتر دو رقمی نشده، داوید رایا ۱۳ بار دروازه خود را بسته نگه داشته است.

شاگردان میکل آرتتا با کسب این پیروزی مهم در خانه وولورهمپتون با یک بازی و یک امتیاز بیشتر نسبت به منچسترسیتی به صدر جدول لیگ برتر رسیدند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • برد ارزشمند سپاهان و ذوب آهن برابر ملوان و آلومینیوم
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • لبخند زورکی آقای توخل (عکس)
  • وولورهمپتون ۰ - ۲ آرسنال/ توپچی‌ها به رقابت بر سر قهرمانی ادامه می‌دهند + فیلم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
  • پایان نگرانی رئال: دو ستاره مصدوم به بارسا می‌رسند