Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@20:59:10 GMT

تصادف خونین در محور فیروزآباد-خلخال

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۵۱۰۰

تصادف خونین در محور فیروزآباد-خلخال

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، عصر روز چهارشنبه تصادف شدید و شاخ به شاخ دو دستگاه سواری پژو و سمند در محور فرعی فیروزآباد به خلخال موجب کشته شدن پنج نفر و مصدومیت چهار نفر دیگر شد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تصادف شدید این دو خودرو افزود: تصادف به حدی است که تشخیص علت تامه حادثه و حتی مسیرهای اولیه این دو خودرو را با مشکل مواجه کرده و کارشناسان پلیس راه همچنان در حال بررسی صحنه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ حجت فتاحی انحراف به چپ یکی از خودروها را عامل بروز این تصادف عنوان کرد و یادآور شد: هنوز عامل و مقصر این حادثه مشخص نیست و نیاز است بررسی های بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی با اشاره به بارش نباران در محورهای جنوبی این استان طی ساعات گذشته تاکید کرد که خیس و لغزنده بودن جاده یکی از دلایلی بوده که موجب انحراف و بروز این حادثه شده است.

به گزارش مهر، رئیس پلیس راه استان با اشاره به کشته شدگان و مصدومان این حادثه بیان داشت: در اثر شدت تصادف پنج نفر شامل چهار سرنشین یکی از خودروها و یکی از سرنشین های عقب خودرو دیگر در دم جان سپرده اند.

وی با تاکید بر اینکه در این سانحه چهار سرنشین کشته شده یکی از خودرو زن و مرد و دو فرزند بوده اند، تصریح کرد: چهار نفر نیز در این حادثه مصدوم شدند که هم اکنون به مراکز درمانی منتقل شده اند.

فتاحی از رانندگان و مسافران خواست به دلایل شرایط جوی و بارش باران در برخی محورها طی دو روز تعطیلات آخر هفته ضمن رعایت سرعت مطمئنه از انحراف به چپ و راست و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فیروزآباد پراید تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس پلیس راه شهرستان خواف گفت: با واژگونی و حریق یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور خواف به قاین راننده خودرو بر اثر شدت جراحت‌های وارده جان باخت و یکی از سرنشینان آن مصدوم شد.

سرگرد حسن محمدی افزود: در این حادثه دو آمبولانس از پایگاه اورژانس «خرگرد و بیاس آباد» مصدوم حادثهرا  بعد از مراقبت‌های نخست درمانی به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان خواف منتقل کردند.

وی گفت: این خودرو حامل سوخت قاچاق برای شهرهای جنوبی کشور بود.

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم