Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رسانه های یمنی روز چهارشنبه گزارش دادند، 18 ماهیگیر ساکن بندر الحدیده در غرب یمن هدف نبرد ناوهای ائتلاف سعودی قرار گرفته و کشته شده اند.

به گزارش خبرگزاری رسمی یمن (سبا)، این افراد 19 تن از ساکنان روستای «الکدحه» از توابع شهرستان «الخوخه» الحدیده بوده اند که یک نفر جان سالم به در برده است
این تحولات درحالی صورت می گیرد که «مارتین گریفیتس» نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن روز سه شنبه پس از سفر سه روزه اش از یمن اعلام کرد که نشست های سازنده ای با رهبران انصارالله داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود که پیشرفت قابل توجهی درباره از سرگیری مذاکرات، اعتماد سازی دوباره که شامل آزادی زندانیان، بهبود شرایط اقتصادی و بازگشایی فرودگاه صنعا را شامل می شود.
مذاکرات صلح یمن که قرار بود ششم سپتامبر (15شهریور) برگزار شود با کارشکنی طرف سعودی برگزار نشد.
انصارالله یمن در این باره اعلام کردند که ائتلاف سعودی مجوز فرود هواپیمای عمانی برای انتقال هیات انصارالله را صادر نکرده است، اقدامی که بخشی از توافق صورت گرفته برای شرکت در مذاکرات بوده و با هدف سنگ اندازی برای ممانعت از حضور هیات صنعا صورت گرفته است.
دور گذشته گفت و گوهای صلح یمن که اردیبهشت 95 در کویت جریان داشت نیز با کارشکنی ائتلاف سعودی راه به جایی نبرد.
پیش از آن نیز نخستین دور مذاکرات صلح یمن (دسامبر 2015 برابر با دی ماه 94) در ژنو بدون نتیجه پایان یافت.
شبس**9363** 1917

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي يمن ائتلاف سعودي درياي سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) رومی القحطانی؛ زیباترین دختر عربستان و نماینده سعودی در مسابقه دختر شایسته جهان کیست؟

زی‌سان: رومی القحطانی، مدل متولد ریاض، اولین نماینده پادشاهی عربستان سعودی در رقابت‌های دختر شایسته جهان در سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

به گزارش زی‌سان به نقل از العربیه، این اولین حضور عربستان سعودی اولین در رقابت‌های دختر شایسته جهان (Miss Universe) خواهد بود و رومی القحطانی ۲۷ ساله نماینده پادشاهی سعودی در دوره بعدی این رقابت‌ها در مکزیک خواهد بود.

پس از لوجین یعقوب، دختر شایسته بحرین در سال ۲۰۲۳، او دومین نماینده منطقه در این رویداد است.

رومی القحطانی این خبر را در حساب اینستاگرامش اعلام کرد. او تصویری از خود در پیراهن مجلسی بدون بند با پولک‌های درخشان منتشر کرد و هیجانش را از شرکت در این رقابت‌ها به عنوان نماینده عربستان سعودی با دنبال‌کنندگانش به اشتراک گذاشت.

او در اینستاگرام نوشت: «مفتخرم که در (مسابقه) دختر شایسته جهان ۲۰۲۴ شرکت می‌کنم.» 

با اینکه رومی در پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی فعال است، در مورد این مدل که به ملکه مسابقات زیبایی تبدیل شده، اطلاعات کمی در دسترس است اما نسخه عربی مجله هارپر بازار چند نکته را که باید درباره این دختر زیبا بدانیم، جمع‌آوری کرده است.

۱ــ او یک شرکت‌کننده باتجربه در رقابت‌های زیبایی است

اگر به حساب کاربری اینستاگرام او نگاهی بیندازید، عکس‌هایی متعدد از او را در مسابقات مختلف در سراسر جهان خواهید دید. او علاوه بر اینکه دختر شایسته عربستان سعودی معرفی شده است، به عنوان دختر شایسته خاورمیانه (عربستان سعودی) و دختر صلح جهان عرب در سال ۲۰۲۱ هم انتخاب شده بود.

رومی در هر رقابتی که شرکت می‌کند، مجموعه‌ای از لباس‌های سنتی عربستان سعودی را هم به نمایش می‌گذارد.

۲ــ در اینستاگرام بسیار فعال است

این مدل تنها در اینستاگرام یک میلیون دنبال‌کننده و در ایکس (توییتر) حدود دو هزار دنبال‌کننده دارد. همچنین به نظر می‌رسد که در اسنپ‌چت نیز فعال باشد.

۳ــ اهل سفر و جهان‌دیده است

از امارات متحده عربی گرفته تا مصر، ایتالیا و فراتر از آن، رومی این فرصت را داشته است که به لطف موفقیت‌هایش در رقابت‌های زیبایی، جهان را کشف کند. او به‌تازگی عکسی را به اشتراک گذاشته که کنار یک استخر روی پشت‌بامی در دبی گرفته‌ شده است و منظره خیره‌کننده برج خلیفه را به رخ می‌کشد.

۴ــ دوستدار جواهرات است

تصاویری که او در اینستاگرام منتشر کرده است، نشان می‌دهد که به جواهرات زیبا و قطعات جواهر طراحان مشهور علاقه زیادی دارد. از دستبند عشق کارتیه گرفته تا مجموعه «رویای الهه‌ها» (دیوا دریمز Diva Dreams) بولگاری، اینستاگرام او پر از عکس‌های زیبا از جواهرات خیره‌کننده و ظریف است.

۵‌ــ رابطه‌ای صمیمانه و نزدیک با خانواده‌اش دارد

رومی معمولا عکس‌هایی را با حضور دو خواهر دیگرش، رازان و جدای، به اشتراک می‌گذارد. رازان هم در شبکه‌های اجتماعی فعال است اما جدای در فضای مجازی خیلی فعال نیست.

tags # عربستان سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • دختر شایسته عربستان در مسابقات جهانی شرکت می‌کند!/عکس
  • (تصاویر) رومی القحطانی؛ زیباترین دختر عربستان و نماینده سعودی در مسابقه دختر شایسته جهان کیست؟
  • سنتکام مدعی سرنگونی ۴ پهپاد انصارالله شد
  • عربستان سعودی برای اولین‌بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • تصاویر وضعیت اسفبار ساحل دریای مازندران
  • عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • سنتکام از پرتاب چهار پهپاد یمنی به سمت یک ناو آمریکایی خبر داد
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز