Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:25:56 GMT

سیلاب به روستاهای منطقه سرحدات خسارت زد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۵۲۷۰

سیلاب به روستاهای منطقه سرحدات خسارت زد

شاهرود - ایرنا - فرماندار شهرستان میامی در شرق استان سمنان گفت: بارش شدید باران عصر چهارشنبه به روستاهای منطقه سرحدات این شهرستان خسارت زد.

محمد مهدی کریمی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:سیلاب به روستاهای قدس ، ارمیان و تلوبین بیشترین خسارت را وارد کرده است.
وی افزود: حجم سیلاب در اطراف روستای ارمیان شدید بوده و گروهی از مردم در محاصره واقع شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار میامی از حضور نیروهای امدادی مانند اورژانس ، هلال احمر، بسیج و نیروی انتظامی در منطقه خبرداد و گفت: نشست ستاد بحران این شهرستان تشکیل شده و برنامه هایی برای امداد رسانی پیش بینی شده است.
وی از بروز تلفات جانی در این حادثه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: هنوز هیچ خبرموثقی در این خصوص دریافت نشده و گروه های ارزیاب در حال برآورد خسارت هستند.
هواشناسی استان سمنان این بارش ها را پیش بینی کرده بود.
بارش های شدید در مناطق بیارجمند و روستاهای پشت بسطام شهرستان شاهرود، شاهرود، مجن، تاش و ده ملا بارش های رگباری از شدت بیشتری برخوردار بود.
بیشترین میزان بارش در شهر شاهرود با ۱۷ میلیمتر بوده است.
بارش باران همچنین محور مواصلاتی شاهرود- آزادشهر، شهمیرزاد - فولاد محله ، شهمیرزاد - چاشم و سمنان- آهوان را دچار آب گرفتی و سیلاب کرد.
شهرستان میامی با 40 هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.
7358/6167

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي روستاهاي ميامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی به چهار شهرستان متاثر از سیلاب خبر داد و گفت: شهرستان‌های بشرویه، سرایان، طبس و زیرکوه دچار سیلاب هستند. 

محمدعلی کاوسی امروز، ۵ اردیبهشت در پی بارندگی های اخیز استان، اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستاهای استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند. 

وی افزود: در شهرستان بشرویه روستای حجت‌آباد و غنی‌آباد، هفت نفر در سیلاب گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران پایگاه امدادونجات اصفاک به نقاط امن انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در روستاهای چاه خوش نری و رباط مورشک شهرستان سرایان نیز چهار نفر به مناطق امن منتقل شدند و امدادرسانی در این منطقه هنوز ادامه دارد. 
کاوسی بیان داشت: از روستای براف شهرستان طبس نیز درخواست امدادرسانی شده بود که یک تیم از شعبه طبس به این روستا اعزام شدند و عملیات امدادرسانی هنوز ادامه دارد. 

وی تصریح کرد: امدادگران هلال‌احمر همچنین در روستاهای محمدآباد، حسن‌آباد دلاکه، بغرایی و محله عشایری شهرستان زیرکوه نیز در حال امدادرسانی هستند. 

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخلیه روستاهای بحرانی زیرکوه‌
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند