Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی (رحمه‌الله) با حضور هزاران نفر از مردم عزادار، جمعی از مسئولان کشور و رهبر انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

این مراسم هم‌اکنون با مرثیه‌سرائی آقای مهدی غیاثی آغاز شده‌است و در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی و آقای میثم مطیعی به سخنرانی و مداحی خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عاشورای حسینی رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم در نمایشگاه قرآن با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود

شبیر فیروزیان با عنوان اینکه پیش بینی حضور میلیونی در نمایشگاه قرآن داریم گفت: مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم با حضور رئیس جمهور در ایام برگزاری نمایشگاه نیز از جمله دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، شبیر فیروزیان صبح امروز شنبه 26 اسفند ماه در نشست هماهنگی سی و یکمین نمایشگاه بین‎‌المللی قرآن با حضور وزیر ارشاد گفت: پیش بینی حضور میلیونی مردم در نمایشگاه تهران محقق خواهد شد. 

سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ در مورد برنامه‌های نمایشگاه قرآن نیز توضیح داد:  برنامه‌های جذابی  در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برای خانواده ها درنظر گرفته شده است، مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم با حضور رئیس جمهور در ایام برگزاری نمایشگاه نیز از جمله دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات برای برگزاری هر چه با شکوه ترنمایشگاه قرآن اندیشیده شده افزود: نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از یک فرودین تا ۱۴ فرودین ماه از ساعت ۱۷ تا ۳۰ دقیقه بامداد با حضور ۴۵ موسسه قرآنی و ۲۴ نهاد حاکمیتی و دولتی برگزار می‌شود بخش بین‌الملل نیز از یکم تا هشتم فعالیت دارد.

وی افزود: از محورهای این دوره از نمایشگاه می توان به بخش‌های کودک و نوجوان و نمایشگاه هوش مصنوعی و مباحث دانش بنیان اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • نور افشانی و استقبال از نوروز ۱۴۰۳ با ویژه برنامه بهار در بهار
  • برپایی مراسم تعزیه‌خوانی با حضور هنرمندان درجه یک کشور
  • ۱۶ شب مناجات‌خوانی مداحان مشهور ایران در کربلای معلی
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امیرالمومنین علی(ع) در پیاده‌راه فرهنگی رشت
  • برگزاری مراسم عزاداری امام علی(ع) در پیاده راه فرهنگی رشت
  • برگزاری مراسم نوروز با حضور نماینده افغانستان
  • ببینید | روایتی از مراسم عقد قاری برجسته قرآن با حضور رهبر انقلاب
  • مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم در نمایشگاه قرآن با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • مراسم تحویل سال در بقاع متبرکه با حضور ۲میلیون زایر برگزار می شود
  • مراسم اکران مردمی فیلم «پرویزخان» در قم برگزار شد