Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های رده بندی و فینال پنج وزن دوم کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان امشب (چهارشنبه) در شهر ترناوا اسلواکی برگزار شد که امین کاویانی نژاد نماینده وزن 72 کیلوگرم کشورمان به مدال طلا و علی رضا نجاتی و یوسف حسینوند به مدال برنز اوزان 60 و 67 کیلوگرم رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران در پنج وزن نخست این رقابت ها توسط پویا ناصر پور، محمد هادی ساروی و امین میرزازاده در اوزان 55، 87 و 130 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد.

این خبر تکمیل می شود...

بیشتر بخوانید:

۳ مدال طلای ایران در کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان آزادکاران جوان ایران راهی کشور اسلواکی می شوند

انتهای پیام/

یک مدال طلا و 2 برنز سهم ایران در پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان جهان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

در این دوره از رقابت ها سعید اسماعیلی، ناصر علیزاده، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به «مدال طلا»، پویا دادمرز، محمدرضا رستمی و رسول گرمسری به «مدال نقره» و همچنین امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی به «مدال برنز» دست یافتند.

تیم کشتی فرنگی ایران در «رده بندی تیمی» با کسب ۲۰۰ امتیاز به عنوان نخست تیمی قاره کهن رسید و شانزدهمین عنوان قهرمانی را طی ۲۸ دوره حضور خود در این رقابت ها برای کشورمان به ارمغان آورد.

همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم های ملی کشتی کشورمان، این درخشش و موفقیت را به اعضای تیم ملی فرنگی و مردم ورزش دوست ایران تبریک گفته است.

کد خبر 6080995

دیگر خبرها

  • رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • مختاری حضور در جام تختی را هم از دست داد
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • سلطه شیر بختیاری بر کشتی جهان؛ میرزازاده غول ترکیه‌ای را به زیر کشید
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد
  • فرنگی‌کار کرمانشاهی بعد از پایان محرومیت ۴ساله: جبران می‌کنم