Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@06:07:49 GMT

آمریکا بار دیگر ایران را متهم به حمایت از تروریسم کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۵۵۱۸

آمریکا بار دیگر ایران را متهم به حمایت از تروریسم کرد

تهران – ایرنا - آمریکا که خود کارنامه سیاهی در حمایت از تروریسم و افراطی‌گرایی در اقصی نقاط جهان دارد، روز چهارشنبه بار دیگر در گزارشی ایران را «کشور پیشرو در حمایت از تروریسم» خواند.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز با اعلام این خبر افزود که وزارت امور خارجه آمریکا در عین حال تهران را متهم به حمایت از حمله به رژیم صهیونیستی در سال 2017 کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این خبر تکمیل می‌شود ...
شبس ** 9386 **

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي آمريكا رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل آتشین زن گمشده قبل از مراجعه به مطب پزشک در تهران

مرد جوانی که در اقدامی هولناک به‌خاطر سرقت طلا دست به قتل زن گمشده زده بود، دستگیر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، زمستان امسال، فردی به شعبه نهم دادسرای امورجنایی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل بازپرس عظیم سهرابی قرار گرفت، گفت: یکی از اقوام نزدیک من که زن جوانی است، برای مراجعه به مطب یک پزشک از خانه خارج شده اما دیگر بازنگشته است؛ نگرانم حادثه‌ای برای او اتفاق افتاده باشد؛ لطفاً کمک کنید.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با تحقیقات محلی پی بردند که زن جوان به مطب پزشک مراجعه نکرده همچنین در استعلام از سازمان پزشکی قانونی و بیمارستان‌های تهران اثری از او یافت نشد.

کارآگاهان در گام بعدی دوربین‌های مداربسته را هدف بازبینی قرار دادند و متوجه شدند زن جوان هنگامی که پای خود را از درب خانه به بیرون گذاشته سوار بر خودروی پراید سبزرنگ شده و ماشین موردنظر به مکان نامعلومی رفته است که همین سرنخ کافی بود تا فرضیه وقوع جنایت پررنگ شود.

تیم جنایی در گام بعدی به سراغ اقدامات اطلاعاتی رفتند و هویت صاحب پلاک خودروی پراید را شناسایی کردند که در این شاخه از تحقیقات مشخص شد، وسیله نقلیه موردنظر در آن زمان برای مسافرکشی در اختیار مرد جوانی به نام هومن بوده است.

اقدامات فنی و مخابراتی نیز نشان می‌داد، هومن که کارگر تاسیساتی بوده و گاهی‌ اوقات برای درآمدزایی با خودروی پراید سبزرنگ مسافرکشی می‌کرده از گذشته زن گمشده را می‌شناخته و با او ارتباط داشته است.

اعتراف تلخ مرد جوان به قتل دوست صمیمی در جنوب تهران

بدین ترتیب کارآگاهان خیلی زود هومن را دستگیر کردند؛ متهم در جریان تحقیقات منکر هرگونه ارتباط با فرد گمشده بود اما پس از مواجه با مدارک موجود داخل پرونده از یک جنایت هولناک پرده برداشت و ماجرا را اینطور توضیح داد: زن جوان را از گذشته می‌شناختم و این روز‌ها شدیداً به پول نیاز داشتم؛ روز حادثه قرار شد تا زن گمشده را به مطب پزشک ببرم اما در میان راه هنگامی که متوجه شدم او طلا به همراه دارد برای سرقت وسوسه شدم.

مرد جنایتکار در ادامه گفت: در یک لحظه به زن جوان داخل خودرو حمله کردم و وی را به قتل رساندم؛ پس از ارتکاب جنایت جسد را داخل کیسه پلاستیک قرار دادم و به روستای "هیو" واقع در ساوجبلاغ بردم و آن را  به آتش کشیدم؛ از زن جوان نیز 6 النگو و یک گردنبند طلا سرقت کردم.

پس از این اعترافات هولناک‌، کارآگاهان اداره چهارم، تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی و متخصصان پزشکی قانونی به همراه متهم راهی روستای موردنظر شدند و جسد سوخته زن جوان را کشف کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس جنایی، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم (ویژه قتل) پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه نخ نمای ایران هراسی در دریای سرخ
  • ارتش پاکستان: افغانستان از تروریسم حمایت کامل می کند
  • ارتش پاکستان: افغانستان از تروریسم حمایت کامل می‌کند
  • قتل آتشین زن گمشده قبل از مراجعه به مطب پزشک در تهران
  • اردوغان غرب را به ریاکاری متهم کرد
  • دستگیری قاچاقچی مواد روانگردان در جنوب غرب تهران
  • پاکستان هند را به حمایت از طالبان متهم کرد ؛ دهلی نو طالبان را تامین مالی می کند
  • زاخارووا: ماکرون از حمایت از تروریسم دست بردارد
  • سفیر پاکستان در تهران: مرز ایران و پاکستان مرز صلح است نه مرز تنش/ در مورد خط لوله گاز دنبال راه حل هستیم و در مسیر درستی حرکت می کنیم/ تروریسم را به گروه جیش الظلم تقلیل ندهیم، مساله عمیق تر از این است
  • از آخرین دور مذاکرات ایران و آمریکا در مسقط چه می دانیم؟/ تلاش تهران و واشنگتن برای پرهیز از رویارویی مستقیم