Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت TÜV Rheinland آلمان با بیش از 145 سال سابقه در زمینه امنیت تجهیزات مختلف، امنیت سیستم شارژ سریع هوآوی را تایید کرده است. آفتاب‌‌نیوز :  شرکت TÜV Rheinland آلمان با بیش از 145 سال سابقه در زمینه امنیت تجهیزات مختلف، برای اولین بار استانداردی برای ایمنی سیستم‌های شارژ سریع گوشی‌های هوشمند تعریف کرده و Huawei اولین شرکت تولیدکننده گوشی هوشمند است که موفق شده از این شرکت معتبر گواهینامه امنیت دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی‌های Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro امن‌ترین گوشی‌های مجهز به تکنولوژی شارژ سریع (SuperCharge) دنیا هستند که گواهینامه امنیت TÜV Rheinland آلمان دریافت کردند و در تست‌های مختلف امنیت باتری و شارژ سریع آنها تضمین شده است. تست‌هایی که شرکت TÜV Rheinland آلمان برای ارائه این گواهینامه به هوآوی در نظر گرفته شامل مواردی مانند تست شارژ سریع در 600 سیکل متوالی، شارژ نرمال گوشی در 1000 سیکل متوالی برای اطمینان از ایمنی عملکرد سیستم شارژ سریع و باتری گوشی‌ها در استفاده طولانی مدت است. به علاوه تست دمای محیط برای اطمینان از عملکرد گوشی از منفی 30 تا مثبت 55 درجه سانتیگراد، دمای اختصاصی باتری تا 130 درجه سانتیگراد، Drop Test یا افتادن و بررسی ایمنی  توسط TÜV Rheinland روی گوشی‌های هوآوی انجام شده‌است. TÜV Rheinland به پورت شارژ گوشی هم توجه داشته و با موفقیت در 10 هزار سیکل متوالی قطع و وصل پورت شارژ گوشی‌ها تست شدند.
تمام تلاش‌هایی که هوآوی برای امنیت گوشی‌های خود می‌کند، به خاطر اهمیت این شرکت به سلامت کاربران است. هیچ کدام از ما نمی‌خواهیم تجهیزاتی که خود و اعضای خانواده‌مان از آنها استفاده می‌کنیم، کوچک‌ترین خطر جانی برای‌مان داشته باشد. از این رو هوآوی برای محصولات خود تست‌های تضمین امنیت در نظر گرفته‌است.
هوآوی جزء معدود شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌ هوشمند محسوب می‌شود که هر سه عامل ظرفیت بالای باتری، سیستم شارژ سریع و امنیت پروسه شارژ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و این امر توسط شرکت‌های مستقل و معتبری مانند TÜV Rheinland تایید شده است.
کد خبر: ۵۴۶۴۵۳ تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هوآوی شارژ باتری گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ حقیقت سریع در مورد «اولین دامنه اینترنتی!»

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، Symbolics.com اولین دامنه ثبت‌شده در اینترنت بود. نام این دامنه در 15 مارس 1985 ثبت شد. شرکت Symbolics, Inc. که در زمینه توسعه کامپیوتر فعالیت داشت، آن را به ثبت رساند. این رویداد به عنوان آغاز ثبت نام دامنه در جهان شناخته می‌شود. ثبت سایت Symbolics.com گام مهمی در تاریخ اینترنت بود و نشان داد که نام دامنه برای مشاغل و افراد می‌تواند مهم باشد و راه جدیدی را برای مردم در شناسایی و دسترسی به وب‌سایت‌ها در اینترنت کلید بزند. یازده حقیقت جالب در مورد اولین دامنه ثبت‌شده در اینترنت عبارتند از:

1. Symbolics.com امروز بیش از 35 سال سن دارد!

 

2. شرکت مالک اولیه Symbolics, Inc در کمبریج، ماساچوست مستقر بود.

3. Symbolics.com تنها دامنه ثبت شده در سال 1985 نبود، اما اولین دامنه بود.

 

4.دامنه دوم ثبت‌شده bbn.com نام داشت. دامنه سیزدهم intel.com بود. دامنه 26ام boeing.com بود. دامنه 42ام adobe.com بود.

5. در سال 2009، دامنه Symbolics.com به XF.com Investments فروخته شد.

 

6. Symbolics.com به عنوان بخشی از تاریخچه اینترنت در نظر گرفته می شود و حتی امروزه دامنه همچنان فعال و قابل دسترسی است.

7. زمینه فعالیت شرکت اصلی، Symbolics, Inc تولید کامپیوتر و نرم افزار بود. ثبت این دامنه را سرآغاز اینترنت در قالب تجاری می‌دانند.

 

8. ثبت نام دامنه در ابتدا رایگان بود تا اینکه در سال 1995 شبکه Solutions شروع به دریافت هزینه کرد.

9. در سال 2016 Insurance.com به قیمت 35.6 میلیون دلار فروخته شد که یک رکورد فروش دامنه تلقی می شود.

 

10. کوتاه ترین نام دامنه ثبت شده 1.im است، در حالی که طولانی ترین نام دامنه عبارت زیر است:

llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.info

11. نام دامنه Pizzahut.com اولین دامنه شرکت های فست فود بود که در سال 1994 ثبت شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ردیابی گوشی‌های خاموش ممکن شد! | توسعه خارق‌العاده در سیستم‌عامل جدید
  • افشای جدی‌ترین حمله سایبری به اسرائیل | جزئیاتی درباره اطلاعات حساسی که سرقت شد
  • ثبت بیشترین اختراع‌های سال ۲۰۲۳ هوآوی با وجود تحریم
  • افشای «جدی‌ترین» حمله سایبری به مراکز دانشگاهی رژیم صهیونیستی
  • حضور ربات های انسان نما در خط تولید مرسدس بنز
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد «اولین دامنه اینترنتی!»
  • گوشی‌های قدیمی سامسونگ هم هوش مصنوعی دارند؛ اما با یک تفاوت مهم
  • (ویدئو) گوشی خود را تکان دهید تا خودروی شما برقصد!
  • پنتاگون نمی‌تواند رصد دقیق کمک‌های اوکراین را تضمین کند
  • علت شارژ نشدن گوشی آیفون + حل مشکل و شارژ سریع