Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - فرشید اسماعیلی که در بازی با السد با مصدومیت رو به رو شد به دیدار هفته آتی تیمش مقابل پرسپولیس می رسد

به گزارش وبسایت نود، جواب ام‌آر‌آی پای اسماعیلی خوب است؛ فرشید اسماعیلی که در دیدار مقابل السد مصدوم شد، امروز جواب ام آر آی پای خود را گرفت و مشخص شد مشکلی برای بازی ندارد و وضعیتش به طور کلی خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او احتمالا دیدار استقلال مقابل نساجی را استراحت کند تا با آمادگی کامل تیمش را در دربی حساس پایتخت همراهی کند 

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: استقلال داخلی اختصاصی دربی فرشید اسماعیلی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسخه بهتر بیرو: نه گل می‌خورد، نه حرف می‌زند

به گزارش "ورزش سه" بیرانوند که با دریافت دو گل عجیب مقابل فولاد بعد از دریافت سوپرگل در  اراک در کانون توجه و انتقاد قرار گرفته بود با نمایش مطمئن مقابل پیکان قدم دیگری در راه بازگشت به شرایط نرمال خود برداشت. 
بیرانوند در این بازی برخلاف دیدار با فولاد آرامش داشت و به نظر می‌رسید کلین‌شیت در دربی هم کمکش کرده تا اعتماد به نفس گذشته‌اش را تا حدودی بازیابد. 
بیرو در همان پنج دقیقه ابتدایی یک شوت خطرناک را از بازیکن پیکان مهار کرد اما در ادامه نیمه نخست به زحمت نیفتاد. 

بیرو در نیمه دوم و ده دقیقه بعد از گل دوم تیمش با واکنش تماشایی مقابل ضربه نهایی آژیر واکنش درخشانی ارائه داد و توپ را از حوالی خط دروازه درآورد و در ادامه نیز عبدالکریم به کمکش آمد تا در ریباند دروازه‌اش باز نشود. 
بیرو لحظاتی بعد نیز با خروج عالی و دفع توپ هم موقعیت حریف را گرفت هم یک ضدحمله را ترتیب داد و و در ادامه مسابقه هم با بالا بازی کردن پرسپولیس به دردسر نیفتاد. 
بیرو با این کلین‌شیت از حیث آرامش و بازگشت به همان شرایط خوب گذشته گام بلندی برداشت و با اینکه ستاره تیمش نبود، اما مطمئن و با اعتماد به نفس کار کرد تا نشان دهد قصد کرده ماجراهای حاشیه‌ساز بعد از جام ملت‌ها را فراموش کند و روی دروازه‌بانی‌اش متمرکز شود. 
بیرو بعد از این بازی هم مصاحبه نکرد تا سر قولش بماند و با در پیش گرفتن این حربه گام‌های بلندتری برای دوری از حواشی بردارد و شرایط را برای خودش سخت نکند.

دیگر خبرها

  • نسخه بهتر بیرو: نه گل می‌خورد، نه حرف می‌زند 
  • پست اینستاگرامی کنایه آمیز دانیال اسماعیلی فر!
  • نسخه بهتر بیرو: نه گل می‌خورد، نه حرف می‌زند
  • مدافع استقلال بازی بعدی تیمش را از دست داد
  • بدشانسی بزرگ پیکان/ ۲ ستاره محبوب مصدوم شدند
  • شوک به پیکان؛ غیبت هافبک استقلالی مقابل پرسپولیس
  • شوک لحظه آخری به حریف پرسپولیس
  • تعویض کاپیتان‌های پرسپولیس‌: امید ناامید
  • ماجراهای ۸ پرسپولیسی و یک استقلالی!
  • نقش ویژه یک استقلالی در فرار از قعرجدول (عکس)