Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک عراقی صنعت نفت در خصوص مسائل مختلف این تیم صحبت کرده است.

طرفداری- کرار جاسم، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان در برنامه موج ورزش در خصوص مسائل مختلف صحبت کرده است. وی در ابتدای صحبت های خود اظهار داشت:

کودکی من در نجف اشرف در یک خانواده فقیر سپری شد ولی به فصل خدا و لطف اهل بیت، پدر و مادر به من اعتماد کرده و مرا به سمت ورزش سوق دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، وی افزود:

۱۶ ساله بودم که به تیم المپیک عراق دعوت شدم و بعد از ۲سال در تیم بزرگسالان کشورم به میدان رفتم ولی مهمترین سال فوتبالی من در تیم ملی سال ۲۰۰۷ بود.

هافبک_ مهاجم نفت آبادان که حالا دهمین سال حضورش در فوتبال ایران را تجربه می‌کند، بیان کرد:

من بازیکنی ساده هستم و هیچوقت خودم را برتر از هیچ بازیکنی نمی‌بینم. با وجود مهارتی که دارم اما اگر تنها بودم نمی‌توانستم کاری کنم و ما ۱۱بازیکن متحد هستیم.

وی ادامه داد:

خاصیت فوتبالیست عراقی ارائه فوتبال باغیرت است؛ برای من به لحاظ فوتبالی هیچ فرقی میان تبریز، تهران و آبادان وجود ندارد و در برابر پولی که می‌گیرم احساس مسئولیت می‌کنم اما در بحث احساسی موضوع، آبادان به دلیل اینکه مردمان عرب زیادی دارد و همسر بنده نیز اهل همین شهر است؛ انگیزه‌ام را مضاعف می‌کند.

جاسم در خصوص بازی کردنش در خط حمله صنعت نفت عنوان کرد:

بازی در تمام نقاط زمین را تجربه کردم و با خواست سرمربی محترم با کمال میل به خط حمله رفتم و برای صنعت نفت اگر لازم باشد حتی درون دروازه هم قرار می‌گیرم.

وی گفت:

به صراحت می‌گویم با وجود اینکه در کشورهای مختلفی بازی کردم اما سرجیو به لحاظ اخلاق و فکر فوتبالی در زمین، بهترین مربی من بوده است.

این بازیکن نفت آبادان اضافه کرد:

سرجیو برای هر بازی تاکتیک خاص خود را دارد و همه آنها را نیز به درستی پیاده می‌کند و بازیکنان به راحتی فکر او را می‌خوانند اما متاسفانه در بازی‌های گذشته بدشانسی باعث شد که آنطور که باید نتیجه نگیریم.

وی از دیدار تیمش در جام حذفی مقابل تراکتورسازی گفت و خاطرنشان کرد:

درون زمین به همبازیانم گفتند شایسته نیست که شرمنده هوادارانمان بشویم و بازیکنان نیز لبیک گفتند؛ بعد از دریافت گل سوم بازیکنان ما کمی سرد شدند ولی بعد از زدن گل تساوی تماشاگران هم با ما همراه شدند و در نهایت پیروز میدان شدیم.

جاسم ادامه داد:

هواداران صنعت نفت بسیار باتعصب هستند و من هیچ کجا ندیدم که تماشاگری از حریف در ورزشگاه حضور نداشته باشد؛ سال گذشته همین هوادار آقای عیسی زاده را به خاطر تلاش‌هایش تحسین می‌کرد ولی شرایط مالی تیم امسال متفاوت بود و هیچکس برای بستن تیمی خوب دریغ نکرد؛ حتی بازیکنانی مثل خود من، حسین بغلانی و طالب ریکانی با بازیکنان زیادی برای آمدن به صنعت نفت صحبت کردیم که مبالغ بالایی را طلب می‌کردند.

وی گفت:

عیسی زاده انسانی متواضع و صادق است که امسال به خاطر او و هواداران نیمی از پیشنهادم را بخشیدم تا در صنعت نفت بمانم و با تلاش مدیرعامل باشگاه، مشکلات حل شد و کار را شروع کردم.

جاسم افزود:

واقعا نمی‌توانم هیات مدیره صنعت نفت را با دیگر تیم‌هایی که در آنها حضور داشتم مقایسه کنم، من هنوز از تیم‌های دیگر مبالغ زیادی را طلب دارم اما در صنعت نفت دروغ ندیدم و به صورت منظم به تعهدات خود پایبند هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم در تراکتور، مدافع در پرسپولیس!

به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی چهره مشهور فوتبال ایران است که نامش با پرسپولیس عجین شده اما او برای رسیدن به قلب دفاع پرسپولیس مسیر طولانی را پیموده است.

او در ویژه برنامه آنتن درباره ظهورش در فوتبال ایران توضیح داد: من فوتبالم را از شهرستان محمودآباد شروع کردم و آنجا دو تیم بودند که مثل پرسپولیس و استقلال با هم کری داشتند. در آن شهر یک تیم خزر محمودآباد بود که مثل پرسپولیس بود و آن یکی تیم هم هما بود. آرزوی همه جوان‌های محمودآباد این بود که در این دو تیم بازی کنند.

جالب اینکه او در ابتدا مدافع نبوده است: در آن مقطع من فوروارد بازی می‌کردم و اولین مربی‌ای که خیلی به من اعتماد کرد، آقای علی رنجبر بود که خیلی مربی خوب و سختگیری بود که خیلی به من فرصت داد تا بتوانم در تیم خطر محمودآباد بازی کنم. پس از آن که بالاتر آمدم، به عنوان یکی از بازیکنان جوانان مازندان انتخاب شدم و قهرمان شدیم. آنجا مربی‌مان خدابیامرز محمدحسین سادات بود که فوت کردند. ایشان بازیکنان زیادی را به فوتبال عرضه کردند.

ویدئو: 327571

گل محمدی در مورد نحوه معرفی به فوتبال ایران گفت: هم بحث کیفیت است و هم بحث رقابت. در آن مقطع من خوش شانس هم بودم. بازیکنان انقدر زیاد بودند و کیفیت خوبی داشتند که بالا آمدن سخت بود و اگر مربیانی نبودند که اعتماد کنند، این اتفاق رخ نمی‌داد. من از منتخب مازندان به واسطه اینکه آقای سادات به تراکتور رفتند، نیم فصل تراکتور بازی کردم. آن زمان لیگ قدس بود.

وی افزود: زمانی که پورا بودم و مربی‌مان احمد آقا خداداد بود، به دفاع رفتم. ایشان گفت فیزیک خوبی داری و سر خوب می‌زنی. فکر می‌کنم یکی از دفاع‌هایمان هم مصدوم بود و به دفاع رفتم و ماندم. خودم هم دوست داشتم دفاع وسط بازی کنم. با توجه به اینکه بازیخوانی‌ام هم خوب بود، احساس می‌کردم آنجا فضای بهتری دارم. بازی در پست فوروارد خیلی سخت بود و به نظرم اگر اصرار می‌کردم که در آن پست بازی کنم، قطعا به جایی نمی‌رسیدم، چون به نسلی هم خورده بودیم که فورواردهای فوق‌العاده‌ای مثل علی دایی و فرشاد پیوس و ... داشتیم.

دیگر خبرها

  • واکنش سهراب به فحاشی عجیب در انزلی
  • کنایه مربی هوادار به استقلال؛ حداقل تیم ما فوتبال بازی کرد!
  • خلاصه بازی ملوان و صنعت نفت آبادان + فیلم
  • برد شیرین ملوان و ادامه روزهای بد صنعت نفت
  • به استقبال نوروز با پیروزی ملوان برابر حریف جنوبی
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن
  • مهاجم در تراکتور، مدافع در پرسپولیس!
  • توخل: خوشبخت‌ترین مربی جهانم!
  • صنعت نفت آبادان با یک غایب درمصاف با ملوان انزلی
  • مربی محبوب بازیکنان لیورپول برای جانشینی کلوپ