Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@16:59:53 GMT

بیشتر حوادث رانندگی در 30 کیلومتری شهرها رخ می دهد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۵۵۷۲

بیشتر حوادث رانندگی در 30 کیلومتری شهرها رخ می دهد

عباس صفری شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: عدم برنامه ریزی مناسب برای سفر، نداشتن تمرکز و بی توجهی رانندگان به جلو از دیگر عوامل خطر ساز و حادثه ساز محسوب می شود.
وی ادامه داد: براین اساس بخش عمده ای از تصادف ها در محورهای مواصلاتی البرز متاثر این عوامل بوده که ضرورت دارد رانندگان به این موارد توجه بیشتری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفری گفت: چند فقره تصادف در ورودهای استان البرز رخ داد که در یکی از این حوادث واژگونی خودرو پرشیا به مرگ 3 نفر و مصدومیت 3 نفر دیگر از سرنشینان آن انجامید.
وی به وضعیت راه های البرز اشاره کرد و افزود: با توجه به بارش های پراکنده شب گذشته و امروز، راه های مواصلاتی استان لغزنده است .
معاون راهداری البرز اظهار داشت: اولین بارش ها به سبب اینکه سطح جاده ها آغشته به روغن و موادسوختی است ، سبب لغزندگی راه ها می شود که باید رانندگان با سرعت مناسب حرکت کنند.
وی با اشاره به روزهای پایانی فصل تابستان و تعطیلات ایام محرم گفت: از فردا پنجشنبه شاهد بازگشت گسترده مسافران به استان های البرز و تهران خواهیم بود و ضرورت دارد رانندگان تقسیم سفر را مورد توجه قرار دهند.
صفری پیش بینی کرد که از فردا ظهر و پس فردا جمعه ترافیک خودروها در خط شمال به جنوب جاده کرج-چالوس سنگین شود.
استان البرز یکهزارو 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی دارد، 18 درصد ترافیک راه های کشور در جاده های این استان است .
7410
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آزاد راه استان البرز بزرگراه تصادف محورهای مواصلاتی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،  معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان  با اعلام هشدار سطح نارنجی در خصوص بارش‌های استان گفت:بارش باران تا اواخر امروز پیش‌بینی شده است.
رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به آغاز بارش بهاری گفت: با توجه بارندگی در همه محور‌های ارتباطی وجود دارد که براین اساس جاده‌های ارتباطی استان لغزنده و رانندگان نسبت به رعایت سرعت مطمئنه اقدام کنند.
سرهنگ غلامعلی نوربخش تاکید کرد: مسافران و رانندگان در این شرایط ملزم به رعایت سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی، رانندگی نکردن در زمان خستگی و خواب آلودگی، بستن کمربند ایمنی و خودداری از استفاده موبایل در هنگام رانندگی هستند.

دیگر خبرها

  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان