Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-20@00:53:06 GMT

مقصر حادثه تصادف خونین اتوبوس معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۵۵۸۹

مقصر حادثه تصادف خونین اتوبوس معرفی شد

به گزارش پارس نیوز، 

رییس کل دادگستری استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به دستورات ریاست قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی به پرونده حادثه تصادف اتوبوس مسافربری در آزادراه نطنز-بادرود، قاضی ویژه‌ای برای رسیدگی به این پرونده تعیین شده است.

خسروی وفا ادامه داد: راننده تانکر حمل سوخت، طبق نظر اولیه افسران هیات اعزامی در صحنه، به عنوان مقصر اصلی این حادثه اعلام شد و در بازداشت بسر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی در اصفهان تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده تانکر حمل سوخت باید دو راننده داشته باشد که متاسفانه کوتاهی صورت گرفته و از راننده کمکی برخوردار نبوده است.

وی ضمن تاکید بر برخورد قاطع قضایی با مقصران این حادثه خاطرنشان کرد: زوایای دیگر این حادثه برای شناسایی سایر مقصران احتمالی بسرعت در حال پیگیری است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تصادف اصفهان اتوبوس استان اصفهان اصفهان تصادف قوه قضاییه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این حادثه ۵۹ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین) بین دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پراید به وقوع پیوست.

عارف اصل شرهانی افزود: در این سانجه رانندگی یک مرد ۶۲ ساله جان خود را از دست داد و دو مرد ۲۶ و ۴۳ ساله و ۲ خانم ۱۸ و  ۱۶ ساله مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه توسط دو دستگاه امبولانس به بیمارستان شهدای ایذه اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • فیلم/ درگیری خونین بین یک شهروند و یدک‌کش در آمریکا/15+
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند