Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@14:28:29 GMT

19 نفر نامزد ریاست هیات والیبال آذربایجان غربی شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۵۶۰۲

19 نفر نامزد ریاست هیات والیبال آذربایجان غربی شدند

سجاد خوبدل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آخرین مهلت ثبت نام نامزدهای ریاست هیات والیبال آذربایجان غربی روز گذشته به پایان رسید.
وی بیان کرد: در بین ثبت نام کنندگان نام شهردار، فرماندار سابق، خبرنگار، عکاس و کارمند دیده می شود.
وی ادامه داد: مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان پس از انجام مراحل قانونی و هماهنگی های لازم با فدراسیون برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خوبدل گفت: کریم فروزان رییس فعلی هیات، مصطفی میلانی، مسعود قدرتی، پیمان رضایی، محمد حضرت پور، حسین فروزان، عباس حسن خانی، علی غیور، زهرا هوشیار، رضا عدلی، رسول بنایی کیا، توحید ایرانی آرا، منصور حسین نژاد، عیسی زینالی، شهلا مومن، بیت الله رحمت خدا، وحید دشتیان، مجید ساداتی و شاهین کهنموییان آذر کاندیداهای ثب نام کننده برای احزار پست ریاست هیات والیبال آذربایجان غربی هستند.
به گزارش ایرنا شمار بالای تعداد داوطلبان ریاست هیات والیبال نسبت به تعداد رای دهندگان از نکات جالب توجهی است که مجمع انتخاباتی این هیات با آن مواجه خواهد بود.
تعداد رای دهندگان در مجمع انتخاباتی هیات های ورزشی 17 نفر است.
براساس آیین نامه شرایط احراز و چگونگی انتخاب رییس هیات استان، در سال گذشته مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی بسکتبال، دوومیدانی، کونگ فو، ورزش های همگانی، انجمن های ورزشی، ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، ورزش کارگری، سوارکاری، تنیس روی میز، وزنه برداری، ورزش دانش آموزی، ورزش نابینایان و کم بینایان، گلف و موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار و رییس هیات آنها انتخاب شده است.
امسال نیز مجامع انتخاباتی هیات های تیراندازی با کمان، جانبازان و معلولین، شنا، شیرجه و واترپلو، جودو، دوچرخه سواری، قایقرانی، تیراندازی، هاکی، هندبال، نجات غریق، ورزش های پهلوانی و زورخانه ای و ورزش های رزمی برگزار شده است.
انتخابات ریاست هیات های والیبال، تنیس، شطرنج، اسکی و بدنسازی و پرورش اندام نیز در نیمه دوم سال جاری برگزار می شود.
سال گذشته 14 هیات مجمع عمومی سالیانه خود را برای ارائه عملکرد هیات و تصویب تقویم سال جدید برگزار کرده اند.
هم اکنون 50 هیات ورزشی استانی و 632 هیات شهرستانی در آذربایجان غربی تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان استان فعالیت می کنند.
سال گذشته نزدیک به 100 هزار ورزشکار بیمه شده در استان فعالیت کردند.
7156/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آذربایجان غربی اداره کل ورزش و جوانان بازی تقویم والیبال رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی مطهری عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در رابطه عملکرد مجموعه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در بخش فضاهای ورزشی گفت: با آغاز دولت سیزدهم نهضت ساخت فضاهای ورزشی آغاز و این مهم به طور جدی در استان آذربایجان غربی پیگیری شده است.

وی افزود: در طی دولت مردمی سیزدهم بیش از ١٠٧ هزار متر مربع به فضاهای ورزشی استان آذربایجان غربی اضافه شده است.

مطهری در این رابطه ادامه داد: تعداد ٧ باب سالن ورزشی در طی دو سال اخیر به فضاهای ورزش دانش آموزی استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالن‌های ورزشی مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به ١٢٠ باب رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان نیز اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور یک تحول بزرگ در موضوع فضاهای ورزشی اتفاق افتاده که استان آذربایجان غربی یکی از پیشروان این موضوع در سطح کشور است.

مطهری گفت: ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش آموزی در طی دو سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است، همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشی تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازی سالن‌های ورزشی صورت گرفته است.

کد خبر 6081344

دیگر خبرها

  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • ارتقای سرانه‌های آموزشی در آذربایجان غربی
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال