Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@02:34:38 GMT

2مصدوم واسیب به 30خانه در آق قلا

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۵۶۳۱


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ،معاون راهداری استان گلستان گفت :همه جاده های استان باز وتردد به صورت عادی برقرار است.
عادل مصدقی اظهار داشت: ورزش باد شدید90کیلومتر برساعت وبارش های رگباری عصر امروز برای لحظاتی برخی از جاده های استان گلستان رامسدودکرد ولی در حال حاضرهمه جاده های استان باز است.
وی تاکید کرد:برای لحظاتی بعضی از جاده ها از جمله مسیر گرگان به کردکویی و وگرگان به جلین بخاطر افتادن درختان در مسیر جاده بسته شده ولی با کمک ماموران راهداری این مسیرهاباز گشایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد:مسیر توسکستان به شاهرود استان سمنان هم بخاطر گل ولای حاصل از بارش رگباری باران برای لحظاتی بسته شده که ماموران راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.
مصدقی بااشاره به پیش بینی کارشناسان هواشناسی استان گلستان که این سامانه بارشی تا عصر فردا در استان گلستان فعال خواهد بود خاطرنشان کرد:مردم ومسافران در عبور از مناطق کوهستانی امشب وفردا احتیاط لازم را داشته باشند.
همچنین طوفان وبارش عصر امروز به برخی از روستاهای شهرستان آق قلا خسارت وارد کرد.
بخشدار مرکزی شهرستان آق قلا اظهار داشت :بارش های رگباری به بیش از 53روستا این شهرستان خسارت وارد کرد که بیشترین خسارت به اهالی روستای اوچ تپه است.
اسماعیل ارخی با اشاره به اینکه در اثر این باد وطوفان دو نفر ازاهالی این روستا مصدوم شدند وبه بیمارستان آل جلیل آق قلا برای درمان فرستاده شدند افزود:سقف 30خانه این روستا آسیب دیده ونیروهای امدادی وهلال احمر در حال امداد رسانی به مردم هستند.
وی تاکید کرد :تاسیسات برق هم دچار آسیب شده که نیروهای اداره برق شهرستان آق قلا در حال برطرف کردن مشکل هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گرگان طوفان اق قلا مصدوم خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت

 حسن فاضلیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چگنی اظهار کرد: گردنه مله شبانان که در محور خرم آباد_کوهدشت واقع شده است از جمله مسیر‌های پرتردد در استان می‌باشد که طی سال گذشته با همکاری با ادارات ستادی و شهرستان اقدامات خوبی در راستای ایمن سازی این گردنه انجام شد.

وی ادامه داد: نصب نیوجرسی به طول ۲ کیلومتر، شیار لرزاننده طولی و عرضی به طول ۲ کیلومتر، نصب تابلو و علائم جاده‌ای به تعداد ۱۰۰ عدد و تعریض جاده به طول ۵۰۰ متر از جمله اقدامات انجام شده در این گردنه است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چگنی بیان کرد: روکش آسفالت ۱ کیلومتر، نصب چشم گربه‌ای به تعداد ۶۱۰ عددو خط کشی به طول ۲ کیلومتر از جمله اقدامات انجام شده در راستای ایمن سازی این گردنه می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر شهرستان خاش
  • خسارت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل اخیر به استان
  • انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان
  • آماده باش ۳۵۰ نفر نیروی راهداری درجنوب کرمان