Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های عراقی از گفت‌وگوی تلفنی رئیس پارلمان عراق با وزیر خارجه آمریکا خبر دادند. ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ بین الملل آسیای غربی آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الفرات نیوز، محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق در گفت‌وگوی تلفنی با مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا گفت: ما اصرار داریم که خودمان دولت را تشکیل دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 موضع حزب  دموکرات در قبال نامزدی برهم صالح برای ریاست‌جمهوری

"فاضل میرانی" دبیر دفتر سیاسی حزب دموکرات کردستان امروز چهارشنبه گفت که برهم صالح نامزد مشترک دو حزب دموکرات و میهنی کردستان برای ریاست‌جمهوری عراق نیست.

وی افزود: ما نامزد دیگری برای این منصب داریم.

این در حالی است که شبکه خبری المیادین امروز گزارش داد برهم صالح در رقابت با عبداللطیف رشید به عنوان نامزد اتحادیه میهنی کردستان عراق برای تصدی ریاست جمهوری انتخاب شد.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز به نقل از شوان داوودی از رهبران اتحادیه میهنی کردستان عراق، برهم صالح را تنها نامزد اتحادیه میهنی برای تصدی ریاست جمهوری عراق اعلام کرد.

انتهای پیام/

R36348/P36447/S8,90,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، دقایقی قبل در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای خود قرار گرفت.

کد خبر 6087858

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • پرچم کردستان عراق در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد (فیلم)
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • هشدار شولتس به نتانیاهو درباره تشدید تنش‌ها در منطقه
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و صربستان
  • رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ایران و پاکستان