Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نماينده وزن 72 کيلوگرم تيم کشتي فرنگي جوانان ايران با کسب پيروزي در ديدار فينال رقابتهاي جهاني به مدال طلا دست يافت.
به گزارش خبرگزاري فارس، در ادامه رقابتهاي کشتي فرنگي قهرماني جوانان جهان و در روز پاياني اين مسابقات که در اسلواکي در حال برگزاري است، نمايندگان کشورمان در 5 وزن دوم موفق به کسب يک مدال طلا و 2 برنز ديگر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


يوسف حسينوند در ديدار رده بندي وزن 67 کيلوگرم به مصاف السيد از مصر رفت که با برتري 11 بر 5 مدال برنز را از آن خود کرد.
حسينوند روز گذشته در دور نخست مقابل محمود بخشيلوف از ازبکستان با نتيجه 5 بر 3 مغلوب شد، اما با توجه به حضور اين کشتي گير در ديدار فينال، وي به گروه بازنده ها رفت. حسينوند در شانس مجدد ابتدا به مصاف بکينوف از قزاقستان رفت و با نتيجه 9 بر صفر به پيروزي رسيد. وي سپس هان از کره جنوبي رت با نتيجه 5 بر صفر شکست داد و به ديدار رده بندي رفت.
در ديدار فينال وزن 72 کيلوگرم امين کاوياني نژاد به مصاف تچيکادزه از گرجستان رفت و با نتيجه 8 بر 2 (ضربه فني) به پيروزي رسيد و قهرمان جهان شد. وي سال گذشته نيز به مدال طلاي جوانان جهان رسيده بود.
کاوياني نژاد روز گذشته در دور اول با حسين اف از ازبکستان را با نتيجه 8 بر صفر شکست داده بود. وي در دور دوم هم به مصاف حريفي از کرواسي رفت و با نتيجه 10 بر صفر از سد او گذشت. کاوياني نژاد در دور سوم در برابر ساندرس از آلمان قرار گرفت و با پيروزي 8 بر صفر راهي نيمه نهايي شد.در ديدار نيمه نهايي هم ياربيلوف از روسيه را با نتيجه يک بر يک شکست داد و فيناليست شد.
عليرضا نجاتي در وزن 60 کيلوگرم نيز در ديدار رده بندي به مصاف کروچکين از اوکراين رفت و با پيروزي 9 بر صفر به مدال برنز رسيد.
نجاتي روز گذشته پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف ايليف از بلغارستان رفت و با نتيجه 10 بر صفر به پيروزي رسيد. وي در ديدار بعدي به مصاف آندره گينس از آلمان رفت و با نتيجه 9 بر صفر پيروز شد و به نيمه نهايي راه يافت. او در نيمه نهايي به مصاف حريفي از هند رفت و در حالي که در تايم اول4 بر صفر از حريف پيش بود در يک غافلگيري به پل رفت و با ضربه فني نتيجه را واگذار کرد.
به گزارش فارس، در روز اول و در 5 وزن نخست نيز ناصرپور، ساروي و ميرزازاده موفق به کسب 3 مدال طلا شده بودند تا بدين ترتيب تيم 10نفره کشتي فرنگي کشورمان با 4 مدال طلا و 2 برنز به کار خود پايان دهد.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو

ملی‌پوشان ایران در روز نخست انتخابی جام جهانی ووشو، به ۶ مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز دست یافتند.

به گزارش ایسنا، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه - ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران در پایان روز نخست، ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز به دست آوردند.

در بخش ساندای رقابت‌های امروز صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم زنان، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم زنان و معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم مردان به مدال طلا رسیدند. در بخش تالو هم مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت، زهرا جلیلی (۲ مدال برنز) در فرم‌های چانگ‌چوان و گوئن‌شو و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.

امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌) نیز مسابقات تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده ایران با حریفان خود در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا هم محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • تعویض‌های طلایی ربیعی برای پایان کابوس!