Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد 13 فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در شرق دیرالبلح در مرکز نوار غزه زخمی شدند.

در خبري ديگر؛ سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت حدودا 20 فلسطینی از دیوار حائل در مرز با نوار غزه عبور کردند، شعارهایی را بر روی دیوارهای یک پایگاه ارتش نوشتند و سپس به داخل نوار غزه بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فلسطین صهیونیست ديوار حائل نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش اشغالگر اجازه بازگشت آوارگان فلسطینی به شمال نوار غزه را تکذیب کرد/ هدف قرار گرفتن آوارگان

در حالیکه رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی به کودکان و زنان اجازه بازگشت به شمال نوار غزه را صادر کرده، سخنگوی ارتش چنین موافقتی را تکذیب کرد. در این راستا، ده‌ها خانواده از جنوب از طریق مسیر دریایی به شهر غزه و شمال آن باز گشته‌اند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های عبری‌زبان صبح امروز (یکشنبه) گزارش دادند که برای اولین بار از زمان تخلیه شمال نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی به کودکان زیر ۱۴ سال و زنان اجازه داد تا صبح امروز از جنوب نوار غزه به شمال این باریکه بازگردند.

براساس گزارش المیادین، منابع خبری اعلام کردند که ده‌ها خانواده از طریق دریایی از جنوب به سمت شهر غزه و شمال این باریکه بازگشته‌اند.

برخی از نانوایی‌های شهر غزه نیز پس از توقف فعالیتشان از آغاز جنگ پس از هفتم اکتبر گذشته، امروز مجددا شروع به کار کردند.

فعالیت برخی نانوایی‌ها در شهر غزه و شمال آن با هماهنگی برنامه جهانی غذا انجام می‌شود که بر آمادگی آنها نظارت کرده و گاز و آرد تهیه می‌کند.

این امر در زمانی رخ داده که برخی افراد با تصمیم شخصی به شمال نوار غزه بازگشته‌اند.

صدها تن که بیشتر آنها زن و کودک بوده در خیابان الرشید در نزدیکی پل وادی غزه در حال قدم زدن برای آماده شدن جهت بازگشت به شمال مشاهده شدند.

شاهدان عینی تاکید کردند که آنها با بستگان خود که بدون مانع از ایست بازرسی اسرائیل عبور کردند، تماس گرفتند.

شاهدان گفتند که برخی از خانواده‌های آواره در مدارس، تماس‌هایی از ارتش رژیم صهیونیستی دریافت کردند که به مردان بالای ۵۰ سال، کودکان زیر ۱۴ سال و زنان در هر سنی اجازه بازگشت به شمال نوار غزه داده شده است.

این بازگشت در سایه فشار آمریکا بر رژیم صهیونیستی انجام شد که منجر به راه‌اندازی خطوط آب و فعالیت مجدد نانوایی‌ها در شهر غزه برای اولین بار پس از حمله هفتم اکتبر به این شهر شده است.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای بازگشت فلسطینیان به منطقه شمال نوار غزه را تکذیب کرد و آن را شایعه‌ای دروغ خواند که صحت ندارد.

آویخای ادرعی، سخنگوی عرب زبان ارتش رژیم صهیونیستی، گزارش مربوط به اجازه بازگشت آوارگان فلسطینی به مناطق شمالی نوار غزه را تکذیب کرد و گفت: شمال غزه همچنان منطقه جنگی است.

ادرعی در توییتی افزود: ارتش اسرائیل نه از طریق صلاح الدین و نه از طریق خیابان الرشید اجازه بازگشت ساکنان را نمی‌دهد.

سخنگوی ارتش اشغالگر خطاب به ساکنان غزه تاکید کرد: برای امنیت خود به نیروهای فعال در آنجا نزدیک نشوید، منطقه شمالی نوار غزه همچنان منطقه جنگی است و اجازه بازگشت به آن را نخواهیم داد.

در همین رابطه، منابع خبری از شهادت یک تن و زخمی شدن چند تن دیگر درپی هدف قراردادن آوارگان در خیابان الرشید توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند که در تلاش برای بازگشت به شمال نوار غزه بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه | ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه/ ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • حملات شدید اسرائیل به نوار غزه
  • آمار شهدای غزه به ۳۳۷۹۷ نفر رسید
  • افزایش شمار شهدای غزه به 33 هزار و 792 شهید
  • ارتش اشغالگر اجازه بازگشت آوارگان فلسطینی به شمال نوار غزه را تکذیب کرد/ هدف قرار گرفتن آوارگان