Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زائران و شیفتگان خاندان اهل بیت  (ع) در استان فارس شب عاشورای حسینی با برگزاری آیین‌های مختلف سینه زنی و زنجیر زنی در اماکن مقدس، حسینیه ها، تکایا و مساجد این استان از جمله حضرت احمد بن موسی (ع) و سید علاء الدین حسین (ع) و سردادن نوحه به یاد شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفای سالار شهیدان، به عزاداری پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مراسم عزاداری عاشورای حسینی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه با قرائت زیارت پرفیض عاشورا در رواق دارالعباده حرم مطهر آغاز می‌شود.

دسته جات بزرگ عزاداری و مردم عزادار ساعت ۱۰ صبح از میدان امام حسین به سمت حرم مطهر حرکت می‌کنند و مراسم عزاداری در شبستان امام خمینی ادامه می‌یابد.

لاله گردانی خدام، مراسم شام غریبان، سخنرانی مذهبی، نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی مداحان اهل بیت (ع) و اقامه نماز جماعت از دیگر برنامه‌های عاشورای حسینی در حرم شاهچراغ (ع) است.

انتهای پیام/ن

عزاداری شب عاشورا در فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم 97 مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد

دریافت 27 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد برگزار شد.

کد خبر 6096655

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد
  • سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع)
  • خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • معلم شهید پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت/جزئیات تشییع پیکر در ورامین
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود