Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تأثیرگذار استقلال انگیزه‌های زیادی برای فیکس شدن در هفته هفتم لیگ برتر دارد.

طرفداری- در هفته هفتم لیگ برتر، تیم استقلال تهران مقابل نساجی مازندران صف آرایی خواهد کرد. وینفرد شفر به خوبی می‌داند از این هفته حق هیچ گونه اشتباهی را ندارد و باید مناسب‌ترین ترکیب را به زمین بازی بفرستد.

استقلال پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا تمام تمرکز خود را به روی لیگ برتر معطوف خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان شفر در هفته هفتم رقابت‌ها و قبل از دربی پایتخت باید به مصاف نساجی قائم شهر بروند. روح الله باقری با انگیزه‌های مضاعفی پای به این میدان خواهد گذاشت. نخست اینکه او می خواهد عملکرد خوبش در بازی مقابل السد قطر را ادامه دهد. وی در قطر یکی از تأثیرگذارترین‌ها بود هرچند که مشخص نشد چرا وینفرد شفر دست به تعویض او زد! دلیل دوم برای حضور این بازیکن در ترکیب ثابت شناخت او نسبت به شهر قائم شهر و تیم نساجی است. او فصل قبل در ترکیب خونه به خونه پای به قائم شهر گذاشت و حتی با جو ورزشگاه وطنی نیز آشناست. حال باید دید که شفر چه تدبیری در خصوص ترکیب استقلال اتخاذ خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران با وجود شکست مقابل آلومینیوم اراک در روزهای پایانی سال 1402 اما همچنان امیدوارانه برای بقا در لیگ برتر کارش را دنبال می‌کند. نماینده مازندران در لیگ برتر هم اکنون با 15 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته و با تیم بالایی خود(استقلال خوزستان) یک امتیاز فاصله دارد.

در چنین شرایطی حضور ساکت الهامی در راس کادرفنی نساجی شوک مثبتی را به این تیم وارد کرده است؛ الهامی که نزد هواداران نساجی هم محبوبیت ویژه ای دارد در تعطیلی لیگ برتر سعی دارد به بهترین شکل شاگردانش را برای مسابقه با ملوان در هفته بیست و دوم کند.

الهامی ماموریت دشوار بقای نساجی را با جدیت جلو می‌برد؛ او و همه اعضای باشگاه نساجی تلاش می‌کنند تا بتوانند در 9 هفته پایانی مسابقات امتیازات لازم را جمع کنند و از پایین جدول جدا شوند.

نساجی سه فصل پیش هم شرایط مشابهی را در لیگ برتر داشت که با حضور ساکت الهامی در راس کادرفنی این تیم، متحول شد و توانست در جدول بالا بیاید. حالا هم این سرمربی باتجربه امید دارد یکبار دیگر خطر سقوط را از تیم پرهوادار مازندران برهاند و بتواند کاری بزرگ را برای هواداران نساجی انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • فرج‌الله سلحشور، بهترین غذا را برای چه کسی سرو می‌کرد؟
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • قابلیت جدید اینستاگرام و تردز؛ محدودکردن محتوا‌های سیاسی!
  • بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!