Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:41:05 GMT

دولت آلمان فروش تسلیحات به عربستان را از سر گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۶۲۵۶

دولت آلمان فروش تسلیحات به عربستان را از سر گرفت

دولت آلمان بر خلاف آنکه وعده‌اش درباره عدم فروش سلاح به کشورهای درگیر در جنگ یمن، سندی را برای تحویل سلاح به عربستان امضا کرد. ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲ بین الملل اروپا آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سندی که به رویت رویترز رسیده نشان می‌دهد دولت آلمان، بعد از آنکه ادعا کرده بود فروش سلاح به کشورهای درگیر در جنگ یمن را متوقف می‌کند با تحویل سلاح به عربستان سعودی موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیتر آلتمایر، وزیر اقتصادی آلمان در نامه‌ای به نمایندگان پارلمان این کشور خاطرنشان کرده دولت سندی را برای تحویل چهار محموله سامانه‌های موقعیت‌یاب توپخانه به عربستان امضا کرده است. 

بعد از ماه مارس که دولت آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان با فروش تسلیحات به کشورهای درگیر در جنگ یمن مخالفت کرد، این اولین محموله تسلیحاتی است که به عربستان تحویل می‌شود. 

ائتلافی به رهبری عربستان از سال 1394 برای بازگرداندن قدرت به رئیس‌جمهور مستعفی یمن حملاتی را علیه این کشور فقیر عربی آغاز کرده است.

آلمان یکی از پنج کشور صادرکننده بزرگ تسلیحات به شمار می‌رود. 

انتهای پیام/ 

 

R36444/P36446/S8,89,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید

زی‌سان: بر اساس گزارش‌ها قیمت این خودرو در زمان تحویل غیرقطعی است و بر اساس نرخ روز خودرو محاسبه خواهد شد. میزان پیش‌پرداخت خودرو حدود ۸۱۲ میلیون تومان اعلام شده و شرکت ارائه دهنده خودرو اعلام کرده که متقاضیان می‌توانند تا ۷۰۰ میلیون تومان از تسهیلات بانکی تا سقف ۴۸ ماه استفاده کنند. 

به گزارش زی‌سان، قیمت پارسال خودرو حدود ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود، اما قیمت امسال خودرو قرار است برای متقاضیان در زمان تحویل محاسبه شود. 

شرایط فروش دایون را در جدول زیر بخوانید: 

منبع: ایران جیب

tags # خودرو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • بیانات مهم رهبر انقلاب درباره تسلیحات ایران
  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • دبیر کل ناتو: برنامه‌ای برای استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان نداریم
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم