Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:51:51 GMT

کارت قرمز اشتباهی اشک رونالدو را درآورد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۶۲۷۱

کارت قرمز اشتباهی اشک رونالدو را درآورد

چهره درهم و گرفته فوق ستاره فوتبال جهان بعد از دریافت یک کارت قرمز ناباورانه، تبدیل به ترند اصلی شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کریس رونالدو ، ستاره یوونتوس، که پس از غلبه بر چالش گل نزدن برای تیم جدیدش، در اولین بازی لیگ قهرمانان با پیراهن بیانکونری به میدان رفته بود، در مسابقه امشب در یک صحنه جنجالی با تصمیم داور وادار به ترک زمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لحظه ای بود که یوونتوس در حمله ای از سمت چپ، به دنبال ارسال توپ برای این فوق ستاره پرتغالی بود اما با بیرون رفتن توپ از کناره های زمین، متوجه تنشی در محوطه جریمه والنسیا شد و به سرعت به سمت محل روی دادن این درگیری رفت و کریس رونالدو را با یک کارت قرمز از زمین اخراج کرد.

 

 

اما دقیقا در لحظاتی که رونالدو با چهره ای درهم و گریان قصد خروج از زمین را داشت، فیلم های این صحنه جنجالی در سراسر دنیا پخش می شدند؛ فیلم هایی که نشان می دادند که صحنه برخورد رونالدو با موریو فاقد خشونت لازم برای دادن کارت قرمز بود.

این صحنه را شاید بشود با صحنه درگیری کریس رونالدو در نیمه دوم دیدار پرتغال مقابل ایران مقایسه کرد؛ صحنه ای که مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ایران، که مامور مهار رونالدو بود، در تلاش برای گرفتن توپ، با او درگیری شد و رونالدو ضربه ای به صورت او زد.

در ابتدا و پس از رخ دادن این اتفاق، داور متوجه صحنه نشده بود اما با تماس تیم VAR، برای بازبینی صحنه به محل نصب مانیتورهای بازبینی رفت و با مرور چند باره تصویر، بی خیال بیرون کشیدن کارت قرمز برای مرد سال فوتبال دنیا شد.

 

 

 

کونیا، داور اروگوئه ای، در حالی زیر بار دادن کارت قرمز به رونالدو نرفت که کادر فنی این به رهبری کارلوش کی روش و همراهی بازیکنان، به شدت به دنبال اخراج کریس رونالدو بودند؛ تصمیمی که می توانست موجب برتری عددی تیم ایران و حتی کسب پیروزی در دیدار سرنوشت ساز مقابل پرتغال بشود.

 

اما این کارت جنجالی در نهایت بیرون کشیده نشد تا اخراج رونالدو برای سه ماه به تاخیر بیفتد؛ سه ماهی که رونالدو در آن در تیررس اخبارهای جنجالی مربوط به انتقالش به یوونتوس بود.او که در هفته های ابتدایی سری آ به دلیل گل نزدن، زیر فشار بود، با به ثمر رساندن دو گل در دیدار این هفته  مقابل ساسولو، دیدار امشب را با روحیه ای مضاعف آغاز کرد اما در نهایت تصمیم داور بازی، شب تلخی را برای او رقم زد؛ آن هم در شرایطی که او حتی آن ضربه آرام تری که به پورعلی گنجی زده بود را روانه مدافع والنسیا نکرده بود؛ اما مدافعانی که در مسابقات با رونالدو شانه به شانه می شوند، همواره به دنبال خارج کردن او از میدان هستند؛ چه پورعلی گنجی و چه موریو که امشب از پس ماموریتش به خوبی برآمد.

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوندای برقی از کانادا سر درآورد

به گزارش قدس آنلاین، یک منبع دولتی کانادایی درباره این پروژه چند میلیارد دلاری به خبرگزاری فرانسه گفت غول خودروسازی ژاپنی هوندا، کارخانه خودروهای الکتریکی را در شرق کانادا افتتاح خواهد کرد.

این منبع اعلام کرد دولت فدرال و همچنین استان انتاریو کانادا که کارخانه در آن ساخته خواهد شد، هر دو مشوق‌های مالی برای این معامله ارائه خواهند کرد. کانادا در سال‌های اخیر خود را به عنوان مقصدی جذاب برای سرمایه‌گذاری خودروهای برقی، تبلیغ مشوق‌های مالیاتی، دسترسی به انرژی‌های تجدیدپذیر و ذخایر معدنی کمیاب خود قرار داده است.

این کارخانه هوندا باتری‌های برقی نیز تولید خواهد کرد و به کارخانه‌های فعلی باتری فولکس‌واگن و استلانتیس می‌پیوندد.

در ژانویه، زمانی که خبر این قرارداد برای اولین‌بار در مطبوعات ژاپن منتشر شد، روزنامه نیکی ارزش آن را ۱۴ میلیارد دلار کانادا تخمین زد که اخیراً توسط مقامات کانادایی تأیید شده است.

دولت جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا یک اعتبار مالیاتی جدید برای کسب‌وکار معرفی کرد که به شرکت‌ها ۱۰ درصد تخفیف در هزینه‌های ساخت‌وساز ساختمان‌های جدید مورد استفاده در بخش‌های کلیدی زنجیره تامین خودروهای برقی اعطا کرد.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، هوندا امیدوار است تا سال ۲۰۴۰ فقط خودروهای بدون آلایندگی را بفروشد و هدفش این است که تا سال ۲۰۵۰ در فعالیت‌های خود از نظر کربن خنثی شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • (ویدئو) جواد خیابانی اشک بازیگران زودیاک را درآورد
  • هوندای برقی از کانادا سر درآورد
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • حرکت غیرورزشی داویده کالابریا بر روی بازیکن اینتر و کارت قرمز دوم برای میلان (میلان 1-2 اینتر)
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد