Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشا تودی، رسانه های محلی آمریکا گزارش می دهند که در پی وقوع تیراندازی در یک دادگاه در نزدیکی شهر «پتسبورگ» ایالت پنسیلوانیا چندین نفر از جمله فرد ضارب زخمی شدند.

گفته می شود که فرد مظنون به تیراندازی بازداشت شده است. 

این تیراندازی در دفتر «دانیل شیمشاک» قاضی دادگاه بخش ایالت پنسیلوانیا اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این تیراندازی، یک مدرسه ابتدایی در نزدیکی محل حادثه تعطیل شد و نیروهای پلیس ایالتی با حضور یافتن در مدرسه، دانش آموزان را به اولیاء تحویل داند.

لازم به ذکر است که این حادثه تیراندازی در «میسون تاون»- محله ای کوچک در فاصله ۶۵ مایلی شهر پتسبورگ-  با جمعیتی بالغ بر ۳۴۵۰ نفر (طبق سرشماری سال ۲۰۱۰) اتفاق افتاد.

هنوز اطلاعاتی از هویت و یا انگیزه فرد مهاجم در دست نیست.

گفتنی است که ساعاتی پیش نیز دست کم ۴ نفر بر اثر تیراندازی در یک ساختمان در شهر «میدلتون» ایالت ویسکانسین زخمی شدند. فرد ضارب نیز در این تیراندازی مجروح شد.

به دنبال این تیراندازی که در محل یک شرکت و در حدود ساعت ۱۰:۲۵ صبح اتفاق افتاد، چندین خودروی آمبولانس برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند و مدارس و یک مرکز خرید در مجاورت محل تیراندازی، تعطیل شدند.

کد خبر 4407535

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا ایالت پنسیلوانیا تلفات تیراندازی ایالات متحده آمریکا روسیه سوریه عراق ایران رژیم صهیونیستی فلسطین دونالد ترامپ افغانستان ترکیه ادلب عربستان سعودی آلمان بصره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه اصفهان از خارج از کشور اتفاق افتاده است یا داخل؟

به گزارش همشهری آنلاین ، این منابع تاکید کردند: پدافند هوایی در برخی نقاط مثل اصفهان و تبریز، اقدام به شلیک کرده اما این موضوع به دلیل حساسیت بالای پدافند بخاطر وضعیت فعلی و در اثر «احتمال» رویت برخی ریزپرنده‌ها بوده است.

همچنین منابع آگاه به تسنیم گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.

تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان نیز در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

کد خبر 845508 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه استان اصفهان

دیگر خبرها

  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • فردی در محوطه بیرون دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید
  • جزئیات تازه از حادثه امروز در سفارت ایران در پاریس
  • نابرابری‌های نژادی درون اتاق‌های اعدام در آمریکا
  • اظهارات فرمانده کل ارتش درباره جزئیات حادثه امروز اصفهان
  • حادثه اصفهان از خارج از کشور اتفاق افتاده است یا داخل؟
  • تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد/ پدافند هوایی هوشیار است
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد