Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > لرستان - شهردار مرکزی خرم آباد در آستانه روز عاشورای حسینی به تشریح اقدامات شهرداری خرم اباد در راستای هرچه بهتر برگزار شدن آیین عزاداری روز عاشورا و محرم پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، وحید رشیدی گفت: شهرداری در ایام عزاداری و خصوصا تاسوعا و عاشورا اقدامات متعددی را انجام داده یا می دهد که از آن جمله می توان به تهیه خاک دپو شده ، تهیه هیزم از درختان خشک شده شهر در طول سال، تخلیه ، پاکسازی و شستشوی چند باره جداول و مخازن زباله خصوصا در اطراف جایگاههای عزاداری، جاروکشی و پاکسازی معابر مربوط به جایگاههای عزاداری قبل و بعد از مراسم اشاره کرد

استقرار اکیپ های شهرداری در سطح شهر و جایگاهها

دکتر رشیدی ادامه داد : استقرار ثابت اکیپ های خدمات شهری در سطح شهر و کنار جایگاهها ، استقرار ماشین های آتش نشانی ، استقرار تانکرهای بزرگ در کنار جایگاهها در روز عاشورا جهت خاموش کردن اتش و شستشوی گلهای مربوط به "آیین گِل " و استقرار بیل و لودر جهت حمل خاک و گلها در قالب ۱۷ اکیپ در سه منطقه شهر از جمله اقدامات شهرداری خرم اباد در این‌ایام می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شهردار خرم آباد در پایان همکاری نزدیک با هیاتهای عزاداری ، چاپ بنرهای عزا و تسلیت و پرچم‌های سیاه در سطح شهر و جایگاهها و بسیاری فعالیتهای دیگر را از جمله این اقدامات دانست

به گفته بسیاری‌از مسئولین جایگاهها و هیاتهای عزاداری، شهرداری خرم آباد در سالهای اخیر با اقداماتی فراتر از چارچوب وظایف خود علاوه بر پر کردن جای خالی برخی دستگاههای متولی ، نقش شایانی در برگزاری هرچه بهتر آیین عزاداری محرم و عاشورا در این شهر داشته است.

46

کلید واژه‌ها : عاشورا - شهرداری ها - استان لرستان -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عاشورا شهرداری ها استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان

دیگر خبرها

  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • تجارت الکترونیکی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است