Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@13:54:17 GMT

۵ کشته در سیل و طوفان ۲۸ شهریور

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۶۴۰۰

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو  ایلنا، درباره تلفات ناشی از سیل و رعد و برق عصر امروز ٢٨ شهریور گفت: ٨ استان آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، خراسان شمالی، سمنان، گلستان، مازندران و همدان دچار سیل و آب گرفتگی شده‌اند.

  وی با اشاره به مناطق امدادرسانی شده گفت: به ۹ شهر و روستا و ٢٤٥ نفر امدادرسانی شده همچنین برای ٤٥ نفر اسکان اضطراری آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  رییس امداد و نجات سازمان هلال احمر از انتقال یک نفر به مراکز درمانی خبر داد و تصریح کرد:  به ٢ نفر نیز خدمات سرپایی ارائه شده و ٣ نفر در شاهرود – روستای ارمیان مفقود شده‌اند. همچنین یک مرد ۶۰ ساله در شاهرود – روستای ارمیان فوت کرده است.   سلیمی با بیان اینکه از ۸ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفته است، تصریح کرد: ٢١ تیم شامل ۷۵ نفر در این عملیات ها حضور داشته همچنین  ١٠ دستگاه چادر و ٤٣٠ کیلوگرم نایلون توزیع شده است همچنین امدادرسانی همچنان ادامه دارد.   ۵ کشته    همچنین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور درباره تلفات سیل و توفان دو روز گذشته گفت: از ساعت 18 روز 27 شهریور تا ساعت 22 چهارشنبه 28 شهریور توسط عوامل اورژانس به شهروندان استان‌های تهران، البرز، خراسان جنوبی، سمنان، گلستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان امدادرسانی شده است.    کل مصدومین و فوتی : 18 نفر  مصدوم اعزامی : 5 نفر درمان در محل : 8 نفر   فوتی : 5 نفر    البرز : 2 نفر ( هشتگرد – ریزش دیوار – مرد 45 ساله و دختر بچه 3.5 ساله) سمنان: 1 نفر (شاهرود – سیل – مرد 60 ساله) گلستان : 1 نفر(نگین شهر – طوفان – سقوط از ارتفاع- مرد) کهگیلویه و بویراحمد : 1 نفر (لوداب – صاعقه – مرد 40 ساله)       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، زارع با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس برنامه ابلاغی از سوی شرکت مخابرات در خصوص پروژه توسعه فیبر نوری (نجما) در استان تا پایان شهریور ماه 22 هزار و 344 خانوار در شهرهای ابرکوه، اردکان، اشکذر، بافق، تفت، مهریز، میبد ، شاهدیه و یزد تحت پوشش شبکه فیبر نوری قرار خواهند گرفت.

مدیر مخابرات گفت: پیش بینی می شود با اجرای این پروژه تا پایان شش ماهه ی سال جاری  8 هزار و 620 مشترک اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری با پهنای باند بالای 50Mb/s به این پروژه متصل شوند.

گفتنی است تاکنون 9 هزار و452 مشترک تلفن ثابت بر بستر فیبرنوری و تعداد 4 هزار و 361 مشترک اینترنت پرسرعت (تانوما) در سطح استان دایر شده است.

دیگر خبرها

  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • قنات روستای ۱۷ شهریور کلاله به لایروبی و کانال کشی نیاز دارد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • اتصال۲۲ هزار خانوار یزدی به فیبر نوری تا شهریور ماه
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!