Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@14:09:17 GMT

شهردار شهر چمران دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۶۴۲۶

شهردار شهر چمران دستگیر شد

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرماهشهر گفت: شهردار شهر چمران از توابع شهرستان بندرماهشهر به دلیل اتهامات مالی بازداشت شد.

محمدی ادامه داد: بنا به صلاح دید دستگاه قضایى رسیدگى به این پرونده تا حصول نتیجه باید در فضایى آرام دنبال می‌شد، اما متاسفانه پس از دستگیری متهم، مطالبی خلاف واقع از جزئیات پرونده، میزان مال، موضوع اتهام، نوع اتهام، میزان مجازات و تعداد بازداشت شدگان در فضاى مجازى منتشر شد که تمامی آنان قویا تکذیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان بندرماهشهرگفت: مدت شش ماه در فضاى آرام و بدون حاشیه، تحقیقات و کار‌های اطلاعاتی صورت پذیرفت تا پرونده به مرحله بازداشت متهم رسید.

محمدی ادامه داد: اتهامات شهردار چمران صرفا مالى است. فعلا فقط وی به تنهایی بازداشت شده و قطعا افرادى که در این موضوع دخیل بوده احضار و میزان دخالت یا مسامحه آنان مورد بررسى قرار خواهد گرفت.

وی افزود: دستگاه قضائی در اجراى عدالت و برخورد با افرادى که به بیت المال دست درازى میکنند بدون هیچ مسامحه اى با هر فردى و در هر جایگاهى برابر مقررات شدیدا برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندرماهشهر در پایان گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود اخبار و اطلاعات خود راجع به هر موضوعى، خصوصا اخبار قضایى را از منابع معتبر اخذ نموده و از پخش اخبار بى اعتبار در فضاى مجازى خوددارى نمایند. بدیهى است در انتشار اخبار کذب چنانچه منجر به جرم شود برابر مقررات با خاطیان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

20 / 20 دستگیری شهردار شهر چمران اتهامات مالی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرماهشهر مهدی محمدی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دستگیری شهردار شهر چمران اتهامات مالی مهدی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک نونهال اظهار کرد: در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب مشگین شهر به موضوع تصفیه خانه پساب شهرستان مشگین شهر که سال‌ها مورد دغدغه عمومی و اذیت روستاهای اطراف بود تکمیل می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مشگین شهر با قدردانی از زحمات دست اندرکاران اجرای طرح گفت: با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری صورت گرفته و تاثیرگذاری قابل توجه در حوزه کشاورزی و صنعت در منطقه تسریع اجرای پروژه ضروری به نظر می رسد.

نونهال با تاکید بر بهره برداری سریع پروژه تصفیه خانه پساب مشگین شهر تصریح کرد: با حمایت دستگاه قضایی در راستای حل مشکلات احصائی وارد عمل شدیم که دادستانی به مسئولان ذیربط در این امر مهلت یک ماهه داده است.

نونهال خاطرنشان کرد: سلامتی مردم خط قرمز دستگاه قضائی بوده و در این راستا هر گونه نارسایی و کوتاهی صورت گیرد مورد تعقیب کیفری خواهد بود.

کد خبر 6082377

دیگر خبرها

  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • چه شد که ون‌ها برگشتند؟
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران