Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@15:39:45 GMT

حبس در انتظار مدافع تیم ملی کرواسی

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۶۴۴۴

به گزارش ایرنا از رویترز؛ اگرچه مطابق روال معمول در کشور کرواسی بیانیه هایی از این دست نام فرد متهم شده را ذکر نمی کند، اما بیانیه مذکور با اشاره به جزییات شهادت لاورن که یک سال پیش ارائه شده است، از متهم شناخته شدن یک شهروند 29 ساله کروات به جای نام لاورن خبر داد.
علاوه بر این رسانه های کرواسی از جمله تلویزیون دولتی این کشور در گزارش های این موضوع را منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نهاد مارس جاری «لوکا مودریچ» هافبک ملی پوش تیم رئال مادرید را هم به جرم شهادت دروغ در پرونده مذکور متهم اعلام کرد.
در دادگاهی که سال گذشته با حضور یک مامور مالیاتی و سه تن از مقامات ارشد و پیشین باشگاه دیناموزاگرب از جمله زدراوکو مامیچ رییس اجرایی اسبق این باشگاه برگزار شد، لاورن در خصوص تاریخ ضمیمه های موجود در قرارداد حرفه ای خود که معیار تعیین کننده مبالغ نقل و انتقالات می باشد، شهادت  داده بود، شهادتی که براساس مستندات اخیر دروغ بوده و مجازاتی را در پی خواهد داشت.
براساس این شهادت مقامات دیناموزاگرب به دلیل فرار 12 ماهه از پرداخت مالیات به جریمه تقریبی 2 میلیون دلار محکوم شدند.
این در حالی است که تمامی این افراد انجام هر گونه اقدام خلاف قانون را تکذیب کردند.
لاورن در سال 2010 از دیناموزاگرب به لیون فرانسه و 3 سال بعد به ساوتهمتون و در سال 2014 هم به جمع لیورپولی ها پیوست، او و مودریچ هر دو در جریان رقابت های جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی کرواسی را همراهی کردند و در بازی فینال مقابل فرانسه هم حضور داشتند، فینالی مهیج که در نهایت با برتری 4-2 فرانسه و قهرمانی این تیم به پایان رسید.
براساس قوانین کشور کرواسی مجازات شهادت دروغ از 6 ماه تا 5 سال حبس را در برمی گیرد.
مامیچ که در جریان این محاکمه به 6 سال و نیم حبس محکوم شد پیش از اعلام رای دادگاه با در اختیار داشتن پاسپورت دوگانه کرواسی- بوسنیایی؛ از کرواسی به بوسنی گریخت. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معین به حضور پنهانی‌اش در ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند روز پیش خبرگزاری انصاف نیوز نوشت: معین چند بار به ایران آمده است که یک مورد آن برای مراسم درگذشت مادرش بود. البته این رفت و آمدها در سکوت کامل خبری انجام شده است.

حالا بهمن بابازاده در صفحه شخصی خود اینطور نوشته است: یکی از اعضای خانواده «معین»، در متنی که مورد تایید «نصرالله معین»، که بصورت اختصاصی در اختیار من قرار داده، ضمن تکذیب اخبار رفت و آمد «معین» به ایران در این سالها، جزییاتی از آخرین روزهای حضور این خواننده در زادگاهش را بازگو کرد.

در این متن آمده: «آقای «معین» آخرین بار سال ۱۳۶۰ ایران بود و پس از خروج قانونی از کشور، هرگز به ایران برنگشت. ایشان پاسپورت و شناسنامه ایرانی دارند ولی هرگز از آن روز به بعد به کشور بازنگشته اند. اخبار و گزارش های مختلفی این روزها با مقاصد مختلف در ایران منتشر میشود که هرگز صحت نداشته و ندارد و آقای معین هیچ درخواست یا پیشنهادی به مجموعه، واسطه یا نهادی ارائه نداده اند. از تکرار بی اندازه این گزارش های اشتباه و دروغ گلایه دارند و پس از کنسرت دُبی (۲۳ فروردین) در صورت تکرار این گزارشات دروغ، رسما اظهارنظر خواهند کرد.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888791

دیگر خبرها

  • شهید مداح لشکر فاطمیون + فیلم
  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شهادت شهید مدافع حرم بهروز واحدی
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به شهید مدافع حرم
  • واکنش معین به ادعای حضور پنهانی‌اش در ایران: دروغ می‌گویند
  • واکنش معین به حضور پنهانی‌اش در ایران
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • تصاویری از شهید بهروز واحدی، اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳
  • «بهروز واحدی»؛ اولین شهید ایرانی مدافع حرم در سال ۱۴۰۳