Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شب دوم فصل جدید  رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری شش دیدار از از ساعت 23 و 30 دقیقه به پایان رسید.

در گروه E تیم بایرن مونیخ مهمان بنفیکای پرتغال بود که با دو گل پیروز شد. روبرت لواندوفسکی دقیقه 10 و رناتو سانچز دقیقه 54 گلهای باوارایی ها را زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار این گروه از ساعتی قبل آژاکس به سه گل آئک آتن را برده بود.

در گروه F تیم منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان لیون فرانسه بود که در نهایت نتیجه ای دور از انتظار رقم خورد و تیم مهمان با نتیجه دو بر یک، شاگردان گران قیمت پپ را شکست داد. مکسول کورنت دقیقه 26 و نبیل فکیر دقیقه 43 گلهای شیرهای فرانسه را زدند و تک گل سیتیزن ها را برناردو سیلوا دقیقه 67 به ثمر رساند. در این بازی، پپ گواردیولا به دلیل محرومیت، از سکوهای ورزشگاه بازی را نظاره گر بود و میکل آرتتا به جای او روی نیمکت نشسته بود.

پیش از این بازی نیز در این گروه شاختاردونتسک و هوفنهایم به مصاف هم رفته بودند که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود.

استارت آژاکس با برد پرگل/تساوی شاختار و تازه وارد های آلمانی

در گروه G تیم رئال مادرید در دیداری حساس میزبان رم که با سه گل به پیروزی رسید. ایسکو دقیقه 45، گرت بیل دقیقه 58 و ماریانو دیاز دقیقه 92 گلهای میزبان را در این بازی به ثمر رساندند. این نخستین مسابقه مارینو دیاز شماره هفت جدید کهکشانی ها بود که از تیم لیون به این تیم پیوسته است و از دقیقه 73 به بازی آمد. دیداری که درخشش دروازه بانان دو تیم مانع پرگل تر شدنش شد.

در دیگر دیدار این گروه تیم ویکتوریا پلژن جمهوری چک میزبان زسکامسکو روسیه بود که زسکا در دقیقه 95 از شکست گریخت و این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.میشال کرمنچیک (29 و 41) برای ویکتوریا پلژن و فدور چالوف (49) و نیکولا ولاشیچ (95)برای زسکا مسکو در این بازی گلزنی کردند.

در گروه H تیم یوونتوس در دیداری جنجالی در ورزشگاه مستایا مهمان تیم والنسیا بود که با دو گل به پیروزی رسید. هر دو گل بیانکونری را میرالم پیانیچ از روی نقطه پنالتی در دقایق 45 و 51 به ثمر رساند. اما جنجالی بودن مسابقه به دلیل اخراج عجیب کریستیانو رونالدو ستاره یووه در دقیقه 29 بازی بود. رونالدو که بازیکن حریف را با ضربه ای نه چندان محکم نقش بر زمین کرد، با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد تا در نخستین مسابقه اش برای یووه در لیگ قهرمانان ، برای نخستین بار در لیگ قهرمانان از زمین مسابقه اخراج شود. در این مسابقه همچنین تیم والنسیا در دقیقه 96 یک ضربه پنالتی را توسط دنیل پارخو از دست داد و شزنی توپ را مهار کرد تا یووه با یک بازیکن کمتر با دو گل اختلاف میزبان خود را شکست دهد.

در دیگر دیدار این گروه منچستریونایتد مهمان تیم یانگ بویز سوئیس بود که در نهایت با سه گل به پیروزی رسید. پوگبا دقایق 35 و 44(پنالتی) و مارشیال دقیقه 66 برای شیاطین سرخ گلزنی کردند تا مورینیو با درخشش بازیکنان فرانسوی خود، لیگ قهرمانان را با برد آغاز کند.

بیشتر بخوانید: استارت قهرمان اروپا مقابل قاتل بارسا/آغاز ماموریت یووه در خانه خفاش ها

انتهای پیام/

نتایج شب دوم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم