Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکس الگری امیدوار است محرومیت کریستیانو رونالدو بخشیده شود. 

طرفداری- یوونتوس موفق شد در هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در دیدار مقابل والنسیا با نتیجه 2-0 به پیروزی برسد. در این دیدار یوونتوس از دقیقه 30 با اخراج رونالدو 10 نفره شد.

ماسیمیلیانو الگری سرمربی یوونتوس پس از بازی در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:

بچه‌ها بسیار خوبی بازی کردند، ما قبل از اخراج رونالدو هم موقعیت های بسیاری داشتیم و با شایستگی به گل برتری رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعی بود در دقایق پایانی فضا برای والنسیا بازتر شود و شزنی که تا قبل از ضربه پنالتی مجبور به واکنش نشده بود، پنالتی را به خوبی مهار کرد. طبیعی بود که تنش بعد از آن کارت قرمز بالا رفت. بازی در مستایا راحت نیست، آن ها تیمی هجومی هستند و با جو فوق العاده مستایا، خوشحالم که بچه ها توانستند حملات والنسیا را کنترل کنند. 

الگری درباره اینکه بعد از اخراج رونالدو تصمیمی برای تعویض نگرفته، گفت:

ما بدون یک مهاجم اضافی بازی را ادامه دادیم، تغییری نیاز نبود. کاری که ما باید بهتر میتوانستیم انجام دهیم این بود که بین خطوط، ماتویدی را بهتر پیدا کنیم. 

الگری درباره اخراج رونالدو گفت:

تنها می‌توانم بگویم var میتواند در این صحنه به داور کمک کند. 10 نفره شدن در لیگ قهرمانان اروپا به خاطر چنین صحنه ای، ناامید کننده است. ما نزدیک بود امشب بازنده بازی شویم و بازی های پیش رو هم او را از دست خواهیم داد. امیدوارم محرومیت او بخشیده شود.  

سرمربی یوونتوس ادامه داد:

بعد از تمرینات دیشب، با مشکل مواجه شده بودم، همه در فرم آماده ای قرار داشتند. تنها کسی که نمی خواستم به او بازی بدهم، داگلاس کاستا بود که بعد از آن اتفاقات بازی یکشنبه، خطر اینکه به خودش دوباره صدمه برساند وجود داشت. برناردسکی؟ او حالا بیشتر به واقعیت یک بازیکن یوونتوس نزدیک است، او پیشرفت زیادی کرده است، بلوغ و تکنیک خوبی دارد، حالا دیگر تردیدی در اینکه در بازی های بزرگ به او بازی دهم ندارم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران