Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی  رئال مادرید پیروزی تیمش مقابل رم را آنالیز کرد. 

طرفداری - رئال مادرید موفق شد با ارائه یک بازی برتر، با نتیجه 3-0 رم را شکست دهد. جولین لوپتگی پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

موقعیت ها از راه می رسند و ماریانو از موقعیتی که برای بازی به دست آورد، نهایت استفاده را برد. فصل طولانی است و ما به تک تک بازیکنمان نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد بازی کیلور ناواس و نیمکت نشینی کورتوا گفت:

بارها گفته ام که در این مورد من تصمیم می گیرم. امشب هم تصمیم ما این بود که کاملا جواب داد. از نگرش بازیکنانم مقابل تیمی مانند رم خیلی راضی ام. می دانستیم آنها قرار است برای ما مشکلات زیادی درست کنند. 

به نظر می آمد لوپتگی در کنار زمین خیلی بیشتر از همیشه نگران است. وی در این مورد گفت:

نه من نگران نبودم بلکه در کنار زمین سرم شلوغ بود. می دانید که وقتی شما از موقعیت هایتان استفاده نکنید، دیر یا زود حریف از موقعیت هایش استفاده می کند. تیم فوق العاده بازی کرد و کاملا شایسته کسب سه امتیاز بود. 

تیم با نگرش درستی بازی کرد. شانس های زیادی خلق کردیم. لوکا مودریچ بازی فوق العاده انجام داد. گل نزد اما در تمام فضاهای زمین دوندگی و حضور داشت. 

رئال مادرید هفته آینده در لالیگا مقابل اسپانیول قرار می گیرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی اخیر موفق شد با گل دقایق پایانی جود بلینگام مقابل بارسلونا به پیروزی ۳-۲ برسد. آنها با این پیروزی فاصله‌شان با بلوگرانا در رتبه دوم را به ۱۱ امتیاز رساندند و همین باعث می‌شود آنها در آستانه قهرمانی لالیگا قرار بگیرند.

در این بازی دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و بارسلونا حتی می‌توانست برنده بازی شود اما گل مشکوک لامینه یامال که همچنان به‌طور دقیق مشخص نشده توپ از خط رد شده یا نه، قبول نشد تا رئال درنهایت با گلزنی در لحظات پایانی بازی را ۳-۲ ببرد.

با اینکه بسیاری از رسانه‌ها از عملکرد رئال مادرید در بازی با بارسلونا تمجید کردند، اما تونی کروس معتقد است رئال نمایش خوبی در این دیدار ارائه نداده است.

او در پادکستش در مورد ال‌کلاسیکو گفت:«راستش ال‌کلاسیکو بازی خوبی نبود. هر دو تیم خوب بازی نکردند. اگر واقعاً خوب بازی می‌کردیم می‌توانستیم آنها را ۴-۰ شکست دهیم. من از اینکه بازی را بردیم خوشحالم و جشن بزرگی گرفتیم اما به‌نظر من می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و پیروزی بهتر را به‌دست بیاوریم.»

برخی از هواداران در فضای مجازی حق را به تونی کروس داده‌اند. چراکه رئال در مقابل بارسلونا با ثبت گل‌های قابل انتظار ۲.۳۴ دو موقعیت بزرگ گلزنی را از دست داد و همین نشان می‌دهد که آنها می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.

دیگر خبرها

  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • رسوایی داوری: صف طولانی شاکیان رئال (عکس)
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو