Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، یک سند دولت آلمان که روز چهارشنبه رویت شد نشان می دهد که این کشور بعد از اعلام اینکه فروش تسلیحات به کشورهای درگیر در جنگ یمن را متوقف خواهد کرد فروش یک محموله تسلیحاتی را به عربستان سعودی تصویب کرده است.

در نامه ای که پتر آلتمایر، وزیر اقتصاد آلمان خطاب به نمایندگان پارلمان این کشور نوشت و خبرگزاری رویترز موفق به رویت آن شد ارسال محموله ای مرکب از چهار سامانه موقعیت یابی توپخانه به عربستان تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محموله اولین محموله تسلیحاتی است که برلین از ماه مارس (یعنی زمانی که دولت ائتلافی آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان ممنوعیت ارسال تسلیحات به طرفهای جنگ یمن را اعلام کرد) برای تحویل به ریاض تصویب کرده است.

آلمان یکی از پنج صادرکننده بزرگ تسلیحات در جهان است.

انتهای پیام/

صادرات تسلیحات آلمان به عربستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد

به گزارش جماران؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از بررسی سوابق دکتر رضا ملک زاده، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، با بازنشستگی وی موافقت نکرد.

طبق گزارش وبدا رسانه بهداشت، دانشگاههای علوم پزشکی طبق آیین نامه اعضای هیات علمی و با تایید وزارت بهداشت می توانند فعالیت اساتید ممتاز را تا سن ۸۰ سالگی بر اساس نیازهای اموزشی و پژوهشی تمدید نمایند. 

لذا با اختیار حاصل از این ظرفیت قانونی، بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده مورد موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار نگرفته است.

دیگر خبرها

  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد
  • درخواست نمایندگان پارلمان انگلیس برای توقف ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی
  • تصمیم جنجالی ژاپن برای صادرات جنگنده پیشرفته
  • موشک جدید و مخوف کیم‌جونگ‌اون!/ عکس
  • رد ادعای فروش تسلیحات به تل آویو از سوی فرانسه
  • سی‌ان‌ان: خرید و انتقال فوری سلاح، محور دیدار گالانت و آستین است
  • وقت‌کشی آمریکا در موافقت با آتش‌بس در غزه/ سرخوردگی واشنگتن عیان شد
  • وقت‌کشی آمریکا در موافقت با آتش‌بس در غزه