Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ویدیوی یکی از سلبریتی‌های فضای مجازی برای آموزش آرایش در ایام عزاداری یکی از اتفاقات دو روز پیش بود که با واکنش کاربران مواجه شد.

«آموزش آرایش در ایام عزاداری» این کپشن جنجالی یکی از سلبریتی‌های اینستاگرام Instagram است که به واسطه آموزش آرایشگری در مناسبت‌های مختلف معروف شده است!

اما تفاوتی که این ویدیو با بقیه ویدیوی های او داشت یک غافلگیری بود؛ آن هم اینکه این بار این شخصیت اینستاگرامی ترجیح داد در پستی که برای آرایش با تم عزا منتشر می‌کند؛ آرایش هایش را پاک کند و پیشنهاد بدهد که به احترام ماتم و مجالس عزاداری، نه فقط در این ایام که در باقی مراسم‌های سوگواری اصلا آرایشی نکنند که بخواهند دغدغه‌ای برای از بین رفتنش داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پستی که با واکنش های عجیب کاربران هم رو به رو شد. یکی از بخش‌های جالب این اتفاق واکنش کاربران به این حرکت بود. برخی از این نظرات را مروری کرده‌ایم:

زهرا : به نظر من آدم وقتی غم داره و یکی از عزیزانش رو از دست می‌ده تازه رفتار بقیه روش اثر می‌ذاره. ما تا حالا چندتا مصیبت دیدیم و دوستان واقعیم رو در همین مصیبت‌ها شناختم. بعضی‌ها اصلا مراعات حال طرف مقابلشون رو نمی‌کنن.

سیما: پدرم وقتی فوت کرد هیچ وقت روز خاکسپاری شو فراموش نمی‌کنم. کسانی رو که با آرایش اومدن قشنگ قیافه‌هاشون تو ذهنمه. روز سوم پدرم هم یادم نمیره که یکی از اقوام وقتی حالم خیلی خراب بود ازم تقاضای رژ لب کرد.

الهه: هفته قبل در مراسم مادر بزرگم بعضی‌ها با آرایش غلیظ اومده بودن. این کار آیا پیامی جز دشمنی و با هدف دق دادن صاحب عزاها می‌تونه داشته باشه؟

سمانه: دقیقا موافقم هیچ وقت یادم نمی‌ره یک سری از اقوام برای مراسم پدرم هفت قلم آرایش کرده بودن و من قلبم شکست. کسانی که می گن برای مراسم باید هرجور که راحتی بری احتمالا هیچ وقت این اتفاق براشون نیفتاده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن جوان گوش پسر بی حیا را از بیخ برید + عکس

در 100 ثانیه اتفاق افتاد / دزد بدشانس به سزای اعمالش رسید! + فیلم

مرگ زن جوان به خاطر باز شدن ناگهانی در کامیون + فیلم

بخشش مادرانه قاتل در آستانه عاشورا + عکس

نوعروس جوان خودش را دار زد !

این راننده اتوبوس تهرانی مسافرانی که نام یاران امام حسین (ع) را دارند کرایه نمی گیرد + عکس

دعوای شدید یک زن و مرد در پرواز هواپیمایى ماهان / مسافران چه گفتند! + فیلم

وقتی مامور پلیس، خودرو را برای گرفتن سلفی متوقف کرد +عکس

انتقام ناجوانمردانه سمیرا از زنان / او انتقام مطلقه بودنش را می گرفت

تجاوز بیرحمانه مرد ایدزی به 2 دخترش! + عکس

بوکسور معروف نامزدش را به خاطر دوشیزه نبودن تکه تکه کرد + عکس 16+

ناگفته های آناهیتا از همخوابی اجباری با مردان خارجی !

کار های عجیب و غریب چند ستاره سینما / از جِن‌گیر تا وان طلا! + تصاویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه عزاداری مشهور آموزش آرایش عکس فیلم ویدیو ها قتل زندگی پدر تهران من اتوبوس شیطان صفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد قیومی در مراسم تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر تهران، گفت: اتفاقات خوبی در کمیته‌های مختلف، چون حمل و نقل، هلال احمر، اورژانس، راهنمایی و رانندگی، راه آهن، فرودگاه، اتوبوس رانی و کارگروه‌ها  در خدمت رسانی به مسافران نوروزی شاهد بودیم.

وی با اشاره به اهمیت پیش بینی‌های هواشناسی در ایام نوروز، افزود: هواشناسی نیز هم پای دیگر کمیته‌ها بسیار دقیق و بصورت منظم و روزانه فعالیت کرد.

فرماندار تهران با اشاره به کاهش تصادفات در ایام نوروز گفت: در ایام نوروز شاهد کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهری تهران بودیم و این امر محقق نمی‌شد مگر در بررسی نواقص مختلف که در شورای ترافیک فرمانداری پیگیری شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مراسم گفت: تهران در حوزه گردشگری از ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار است و باید این ظرفیت را به مردم معرفی کرد.

مهدی چمران خطاب به اعضای ستاد سفر‌های نوروزی پایتخت تاکید کرد: تهران مملو از آثار دیدنی و فاخر است که حتی خود تهرانی‌ها هم با این اماکن آشنا نیستند و باید این اماکن را به مردم تهران و مسافران معرفی کرد.

 

دیگر خبرها

  • ماجرای شادی پس از گل جنجالی اسماعیلی‌فر؛ حرکت منشوری یا نشان دادن لایک؟
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • عکس | تغییر عجیب قیافه و هیکل مجری مشهور | تصویری که کنار مه‌لقا باقری جنجالی شد!
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور
  • ماجرای جنجالی شدن کف حقوق ۱۵ میلیونی کارگران | آیا حقوق ۱۵ میلیونی برای کارگران تصویب می‌شود؟
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند | ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟
  • ماجرای باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند/ ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟