Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و 30 دقیقه به مصاف والنسیا رفته است.

رونالدو روکورد دار گلزنی در لیگ قهرمانان در اولین حضورش با پیراهن یووه در چمپونز لیگ در دقیقه 29 بازی با دریافت کارت قرمز مستقیم از داور از بازی اخراج شد.

ستاره پرتغالی با چشمانی اشکبار به تصمیم داور اعتراض و میدان را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه بوم، لحظه‌شماری برای بارسلونا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرونده هفته بیست‌و‌ششم لوشامپیونه، روز گذشته با برگزاری 6 مسابقه بسته شد که در آخرین آنها پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین میزبان خود مون‌پلیه را با نتیجه قاطع 2-6 در هم کوبید.

ویتینیا در دقیقه 14، کیلیان امباپه در دقایق 22، 50 و 63، لی کانگ این در دقیقه 53 و نونو مندز در دقیقه 89 برای PSG و نوردین در دقیقه 30 و ساوانیه در دقیقه 2+45 (پنالتی) برای مون‌پولیه گلزنی کردند.

قبل از بازی برای بسیاری جای سوال بود که امباپه بازهم از روی نیمکت بازی را شروع خواهد کرد یا خیر. در یک ماه گذشته امباپه بعضا در لیگ فرانسه روی نیمکت نشسته یا قبل از 90 دقیقه تعویض شده بود اما او دیشب کار را از ابتدا شروع کرد و یک شب به یادماندنی را ثبت کرد.

با احتساب بازی‌های ملی: 41 بازی، 44 گل و 15 پاس گل در فصل جاری!

این سه گل به کیلیان اجازه داد تا در لیگ 24 گله شود. او این تعداد گل را در 24 بازی زده یعنی متوسط هر بازی یک گل. ستاره فرانسوی فصل جاری در مجموع 37 بازی 38 گل به ثمر رسانده است. هفت گل در جام حذفی، 6 گل در لیگ قهرمانان و یک گل نیز در سوپرجام فرانسه.

او بار دیگر نشان داد که در بهترین فرم است و حالا می خواهد پی اس جی را در لیگ قهرمانان و بازی برابر بارسلونا به سمت نیمه نهایی هدایت کند. او امید گلزنی بزرگ پاریسی ها و البته هواداران رئال است که این هفته ها از درخشش او ذوق زده شده اند. آنها از حالا بازی های او در فصل بعد با پیراهن رئال را تصور می کنند.

امباپه که توپ بازی را هم به یادگار برداشت، در صفحه اینستاگرام خود این تصویر را منتشر کرد و با گذاشتن سه شکلک توپ نوشت، بوم!

دیگر خبرها

  • اولین قضاوت داور جنجالی بعد از ماجراهای دربی
  • مکالمه ژاوی با داوران بازی مقابل اتلتیکو مادرید؛ بهش کارت بده و بندازش بیرون! + عکس
  • امباپه بوم، لحظه‌شماری برای بارسلونا (عکس)
  • عصبانیت ژاوی: چرا گفتی اخراجم کند! (عکس)
  • اخراج ژاوی در بازی اتلتیکو مادرید - بارسلونا به دلیل اعتراض شدید به داور / عکس
  • ادامه حواشی ژاوی: اعتراض تا حد اخراج! (عکس)
  • حاشیه بازی پرسپولیس و پیکان| خوشحالی کنعانی زادگان به سبک رونالدو و اعتراض شدید اوسمار به داور
  • این اخراج حکم صعود چلسی را امضا کرد (عکس)
  • زنگ خطر برای یوونتوس؛ سهمیه لیگ قهرمانان در خطر
  • یوونتوس 0-0 جنوا: حق بیانکونری بیشتر بود