Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@19:29:52 GMT

رمزگشایی از پست فارسی خواننده مشهور آمریکایی/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۶۹۴۰

رمزگشایی از پست فارسی خواننده مشهور آمریکایی/ عکس

کانیه وست خواننده سرشناس آمریکایی در آخرین پست اینستاگرامی خود با یک جمله فارسی «ما عشق داریم» خبر ساز شد. از قرار او این پست را در پاسخ به تقاضای کاربران ایرانی اینستاگرام منتشر کرده است. آفتاب‌‌نیوز : ماجرای پست اینستاگرامی کانیه وست از کمپین «We Got Love» شروع شد. در یکی از این پست‌های تبلیغاتی کانیه وست، جمله‌ای را به زبان‌های مختلف منتشر کرده است که در میان آن‌ها اثری از زبان فارسی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همان کمپینی است که کمپانی آدیداس نیز از آن برای رونمایی از محصول جدیدش از آن استفاده کرده است. 
به نظر می‌رسد که کاربران فارسی‌زبان اینستاگرام چندان از این امر راضی نبودند و اعتراض خود را در قالب کامنت‌هایی با متن «ما عشق داریم» در اینستاگرام منتشر کردند. حتی برخی به زبان انگلیسی درباره زبان فارسی و قدمت و قدرت آن نوشتند. برای نمونه یکی از آن‌ها نوشته است:‌ «فارسی زبانی زیبا و قدیمی است. فردوسی، مولوی، حافظ و سعدی ایرانی هستند.»

به نظر می‌رسد که ریشه جمله «ما عشق داریم» هم به پست تبلیغاتی اینستاگرام شرکت آدیداس برمی‌گردد که در توضیح پست تبلیغاتی محصول جدید خود «We Got Love» را به کار برده است و کاربران آن را به شکل «ما عشق داریم» به فارسی ترجمه کرده و اینگونه از آن‌ها خواسته‌اند که فارسی را هم به متن خود اضافه کنند. 

به هر روی به نظر می‌رسد که حضور گسترده کاربران فارسی‌زبان اینستاگرام تاثیرگذار بوده و کانیه وست در پاسخ به خواسته آن‌ها پست «ما عشق داریم» را منتشر کرده است. کد خبر: ۵۴۶۴۷۳ تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کانیه وست کیم کارداشیان پست فارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوره آموزش زبان فارسی در ارتش اسرائیل!

تعداد بازدید : 107 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 489 زبان فارسی علاوه بر آنکه به افسران اطلاعاتی رژیم اسرائیل آموزش داده می‌شود، به گروهی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی نیز آموزش داده می‌شود. تصاویر دوره فشرده شش ماهه زبان فارسی در ارتش اسرائیل را می‌بینید که در آن نظامیان صهیونیست روزانه 12 ساعت فارسی یاد می‌گیرد. این گزارش شبکه کان اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها