Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مرد ۴۰ ساله ای که به اتهام قتل غیرعمد کودک ۴ ساله و فرار از صحنه تصادف توسط مأموران انتظامی دستگیر شد.

شب بود و من سوار بر خودروی تویوتا کمری در خلوت جاده ییلاقی بر سرعت خودروام می افزودم تا این که...

مرد ۴۰ ساله ای که به اتهام قتل Murder غیرعمد کودک ۴ ساله و فرار Escape از صحنه تصادف Crash توسط مأموران انتظامی دستگیر شده بود با بیان این که عذاب وجدان لحظه ای رهایش نمی کند درباره ماجرای مرگ پسر بچه ادامه داد: آن شب وحشتناک در مسیر جاده شاندیز - مشهد در حرکت بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاده خلوت بود و هر لحظه کیلومتر شمار خودرو بالاتر می رفت که در یک لحظه سیاهی را مقابلم دیدم. پدال ترمز را فشردم ولی دیگر دیر شده بود.

خودرو به پسربچه ای حدود ۴ ساله که کنار مادربزرگش بود برخورد کرد و او نقش بر زمین شد. یک لحظه توقف کردم تا ببینم چه اتفاقی افتاده است ولی با شیون های پیرزن ترسیدم. شیطان Evil وسوسه ام می کرد و نمی توانستم تصمیم درستی بگیرم. قسمتی از قطعات خودروام شکسته بود که ناگهان پدال گاز را فشردم و به سمت خراسان جنوبی فرار کردم. در بین راه همه فکرم نزد آن کودک بود که آیا او زنده مانده است؟

آیا او را به بیمارستان رسانده اند؟ چند بار تصمیم گرفتم تا به محل وقوع تصادف بازگردم ولی باز شیطان وسوسه ام می کرد. با خودم می گفتم در تاریکی شب کسی مرا ندیده است! هیچ کس نمی داند که من با آن کودک تصادف کرده ام. تلاش کردم تا از طریق دوستانم از وضعیت آن کودک مطلع شوم اما هیچ کس از موضوع خبری نداشت تا این که مدتی بعد مأموران انتظامی با بررسی قطعاتی که در محل تصادف افتاده بود مرا دستگیر کردند و روانه زندان Prison شدم. از روزی که شنیدم اگر کودک را به بیمارستان می رساندم زنده می ماند دیگر نمی توانم لحظه ای آرام و قرار داشته باشم. عذاب وجدان رهایم نمی کند و نمی توانم این رنج بزرگ را تحمل کنم. با خودم فکر می کنم اگر کسی با فرزند من این کار را می کرد چگونه می توانستم او را ببخشم! کاش می ایستادم و پسر بچه مجروح را به بیمارستان می بردم. شاید او با کمک من زنده می ماند و امروز به این عذاب تلخ گرفتار نمی شدم...

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ ناگهانی قاری مشهور قرآن هنگام تلاوت سوره "ملک" + فیلم و عکس

3 پسر 17 ساله آخر شب با اسلحه سراغ دختر 18 ساله رفتند

مرگ مشکوک دختر جوان تهرانی در خانه پدری

کیف ضد گلوله حسن روحانى را ببینید +عکس

ماجرای جنجالی آموزش آرایش توسط سلبریتی مشهور در ایام عزاداری چیست؟ + عکس

زن جوان گوش پسر بی حیا را از بیخ برید + عکس

در 100 ثانیه اتفاق افتاد / دزد بدشانس به سزای اعمالش رسید! + فیلم

مرگ زن جوان به خاطر باز شدن ناگهانی در کامیون + فیلم

بخشش مادرانه قاتل در آستانه عاشورا + عکس

نوعروس جوان خودش را دار زد !

دعوای شدید یک زن و مرد در پرواز هواپیمایى ماهان / مسافران چه گفتند! + فیلم

بوکسور معروف نامزدش را به خاطر دوشیزه نبودن تکه تکه کرد + عکس 16+

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قتل Murder فرار Escape تصادف Crash شیطان Evil زندان Prison اخبار حوادث جاده گرفتار سرعت خودروی تویوتا من عکس ویدیو ها فیلم پدر قتل زن تهران شیطان صفت زندگی دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس

محمدباقر خلفی گفت: صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برخورد رخ به رخ دو دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده کرج -چالوس اعلام شد و ۲ تیم امدادونجات از پایگاه شهرستانک به محل حادثه اعزام شدند.
 
خلفی افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه یک نفر از مصدومان توسط نیرو‌های هلال احمر، ۴ نفر توسط اورژانس و یک مصدوم با اورژانس هوایی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • فیلم| جست‌وجوها برای یافتن کودک پنج ساله چهارمحالی ادامه دارد
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • ربایندگان یسنا اعتراف کردند / دستگیری 4 متهم اصلی در حال فرار