Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@08:18:25 GMT

پیرزن فضول محله دستگیر شد + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۷۱۴۲

‍‍‍‍‍‍

رکنا: پیرزنی تنها با چکش و چاقو همسایگانش را اذیت می کرد.

حجم ویدیو: 4.48M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پیرزن 78 ساله در انگلیس به جرم Crime آزار و اذیت همسایگانش دستگیر شد.

طبق گزارش پلیس Police و گفته های همسایه ها، جانیتی ریسپین 78 ساله با استفاده از چاقو، چکش و دریل دیوار بین خانه خود و همسایه ها را می شکافت و از حفره ای که به وجود آمده بود حریم شخصی آنها را تماشا می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که دچار زوال عقل شده با این رفتار های نامناسبش باعث آزار همسایه ها و در نهایت شکایت آن ها شد.

به گفته یکی از همسایه ها، جانیتی مانند تروریست Terrorist ها از حفره هایی که با این ابزار ها درست کرده بود آن ها را نگاه می کرد و با فحاشی و پاشیدن آب به روی آن ها، باعث عصبانیتشان می شد.

وی در ادامه افزود: قدرت بدنی این زن به حدی بوده که اگر بین شکاف های دیوار بتون ریخته می شد او با چاقو و چکش آن ها را تخریب می کرد.

یکی دیگر از همسایه ها به مامورپلیس گفت که همسرش از بیماری سرطان سینه رنج می برد و باید در آرامش باشد و هرگونه استرس و اضطراب مانند سم برای او است اما این زن با این حرکات ترسناک و نگاه های پنهانی‌اش این اواخر باعث ترس او شده است.

مامورپلیس پس از دستگیری جانیتی او را به اداره پلیس منتقل کرد و پس از ثبت گزارش و اظهارات همسایه ها او را به دلیل بیماری اش به پرداخت 620 پوند جریمه کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ ناگهانی قاری مشهور قرآن هنگام تلاوت سوره "ملک" + فیلم و عکس

شوهرم را لخت در کنار دوست صمیمی ام در اتاق خواب دیدم / روز تولد شوهرم بود!

تجاوز مرد شیطان صفت به دختر جوان در مقابل زنش + فیلم و عکس

3 پسر 17 ساله آخر شب با اسلحه سراغ دختر 18 ساله رفتند

مرگ مشکوک دختر جوان تهرانی در خانه پدری

کشتار بی رحمانه گوسفند + فیلم

رفتار بی رحمانه مادری با پسر بازیگوشش+ فیلم

بلای شوم بر سر پسر 4 ساله مشهدی در تاریکی جاده! / مرد فرار کرد

مرگ دردناک یک مرد هنگام فرار از آتش طبقه هفتم + فیلم

کیف ضد گلوله حسن روحانى را ببینید +عکس

ماجرای جنجالی آموزش آرایش توسط سلبریتی مشهور در ایام عزاداری چیست؟ + عکس

نوعروس جوان خودش را دار زد !

دعوای شدید یک زن و مرد در پرواز هواپیمایى ماهان / مسافران چه گفتند! + فیلم

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جرم Crime پلیس Police تروریست Terrorist سرطان اخبار حوادث چاقو عکس فیلم همسایه چکش عکس ویدیو ها فیلم پدر قتل زن تهران شیطان صفت زندگی دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۰ روز بیستم فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرگ مشکوک مرد میانسالی را روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند. 

وی افزود:با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی وارد سردخانه بیمارستان شدند و جسد مردی حدوداً ۶۰ ساله را مشاهده کردند که احتمالاً به‌خاطر ضربه بر سرش به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که متوفی ساعتی قبل با همسایه‌های ساختمانی که داخل آن زندگی می‌کرده درگیر شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پسر متوفی در جریان تحقیقات ابتدایی جنایی ماجرا را این‌طور توضیح داد، ما در طبقه دوم ساختمان زندگی می‌کنیم و همسایه در زیرزمین، اما به‌خاطر اینکه فشار آب برای خانه ما کم بود قرار شد شریکی یک پمپ بخریم که روز حادثه به‌دلایلی اختلافی میان ما ایجاد شد و در ادامه با ساکنان طبقه دوم که ۴ نفر بودند درگیر شدیم و در جریان این نزاع پدرم از ناحیه سر هدف ضربه قرار گرفت و پس از احساس درد به کام مرگ فرو رفت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ متذکر شد: به‌دنبال دریافت این اطلاعات، کارآگاهان خیلی زود ۴ مرد جوان را بازداشت کردند، اما آنها در بازجویی‌های مقدماتی منکر وارد کردن ضربه به سر متوفی در جریان این درگیری مرگبار شدند.

سردار گودرزی گفت: پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و ساختمان موردنظر، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات فنی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند. 

وی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی جسد مرد میانسال برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • شروع تیم ملی فوتسال با یک برد خفیف مقابل همسایه
  • ایران ۳ - افغانستان ۱/ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • استارت تیم ملی فوتسال ایران با برتری مقابل همسایه
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • چطور مراقب همسایه های بالدارمان باشیم؟
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو