Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@16:02:36 GMT

عنوان Assassin's Creed III برای کنسول‌های جدید ریمستر خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۷۱۸۴

عنوان Assassin's Creed III برای کنسول‌های جدید ریمستر خواهد شد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سری بازی‌های Assassin's Creed جزو محبوبترین بازی‌های اکشن سوم شخص هستند که از اولین نسخه منتشر شده آن تا به حال دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند و گرافیک آن‌ها روز به روز بهتر و بهتر شده است. خبر خوب اینجا است که کمپانی سازنده این مجموعه موفق و هیجان‌انگیز اعلام کرده است Assassin's Creed III قرار است برای کنسول‌های جدید خانگی ریمستر شوند و گرافیک بهتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عنوان در سال 2012 به فرنچایز Assassin's Creed وارد شد و داستان این فرنچایز را به دنیای معاصر آورد. نقش اصلی این عنوان، دزموند مایلز است که در ادامه این فرنچایز حماسه خانواده کنوای را به دنبال دارد.

عنوان Assassin's Creed III: Remastered قرار است هم به عنوان یک بازی منحصر برای کنسول‌های بازی خانگی جدید از جمله PS4 و Xbox One و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و هم در زمان عرضه پک تخفیفی سری جدید این فرنچایز، Assassin's Creed Odyssey به عنوان یک هدیه در کنار این بازی قرار خواهد داشت. گفته می‌شود نسخه ریمستر Assassin's Creed III قرار است در مارس 2019 برای کنسول‌های Xbox One و PS4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

گفتنی است Assassin's Creed III تنها محصولی نیست که در مارس 2019 در بسته تخفیفی Assassin's Creed Odyssey قرار خواهد گرفت. در این بسته نسخه ریمستر شده Assassin's Creed III: Liberation، محصول سال 2014 و دو داستان DLC همراه با سه مأموریت برای هر داستان هم قرار خواهد داشت. نام این داستان‌ها Legacy of the First Blade و The Fate of Atlantis خواهند بود.

باید گفت که Assassin's Creed Odyssey قرار است در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) امسال برای کنسول‌های Xbox One و PS4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و پس از آن باید منتظر DLCهایی باشیم که برای این بازی در زمان‌های مختلف باشیم.

در ادامه می‌توانید تریلر Assassin's Creed III را مشاهده کنید که قرار است برای کنسول‌های جدید ریمستر شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: عنوان Assassin's Creed Odyssey در کنفرانس یوبی‌سافت معرفی شد +تصاویر

انتهای پیام/

Assassin's Creed III ریمستر خواهد شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی تورینو ۰ - یوونتوس ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها