Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین عالی با اشاره به عظمت حادثه کربلا، گفت: ایمان و یقین حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام به گونه‌ای بود که ایشان آرام‌ترین شخص در روز عاشورا بودند و این حادثه بزرگ، ذره‌ای ایشان را مضطرب و پریشان نکرد.

آقای عالی افزود: در نگاه توحیدی شکست و ناامیدی وجود ندارد و همچنان که در دفاع مقدس، رزمندگان با توکل و تضرع به درگاه خداوند نهایت تلاش و مجاهدت خود را برای جلب نصرت الهی به کار می‌گرفتند، امروز نیز رمز عبور از مشکلات اقتصادی و پیروزی بر مکر دشمنان همین اعتقاد و رویکرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مراسم، آقایان قیاسی و مطیعی به مرثیه‌خوانی و نوحه‌سرایی بر مصائب حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و اهل بیت آن حضرت پرداختند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عاشورا مشکلات اقتصادی اهل بیت رهبر انقلاب شب عاشورا مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • حرکت کاروان میقات
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس