Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:43:30 GMT

برگزاری سوگواره مَحرَم مُحرّم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۷۳۱۲

برگزاری سوگواره مَحرَم مُحرّم

مدیر مرکز تخصصی فرهنگ و ادبیات بومی جهاد دانشگاهی لرستان از برگزاری سوگواره «مَحرَم مُحرّم» در استان خبر داد.

امین آزادبخت در گفت‌وگو با ایسنا، از برگزاری هفتمین دوره سوگواره فرهنگی -هنری «مَحرَم مُحرّم» در استان لرستان خبر داد و گفت: این جشنواره فرهنگی و هنری در سه بخش عکس، پوسترهای دیجیتالی و شعر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح جزئیات محورها و بخش‌های این سوگواره، تصریح کرد: بخش عکس این جشنواره با موضوع آیین‌های عزاداری مردم لرستان در ماه محرّم، بخش پوسترهای دیجیتالی با محور محرّم در لرستان و بخش شعر نیز مشتمل بر زبان‌های بومی لرستان خواهد بود.

آزادبخت مهلت ارسال آثار را تا ۲۵ مهرماه امسال اعلام کرد و ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این برنامه می‌توانند آثار از طریق آی‌دی تلگرام و یا ایمیل mahramemoharam @ یا mfjdlorestan@yahoo.com ارسال کنند.

مدیر مرکز تخصصی فرهنگ و ادبیات بومی جهاد دانشگاهی لرستان با تشریح شرایط شرکت در این سوگواره عنوان کرد: عکس‌های ارسالی باید حتماً از مراسم عزاداری امسال باشد و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۱۰ عکس را به دبیرخانه ارسال کند. این در حالی‌است که در بخش پوستر هر شرکت‌کننده می‌تواند ۱۰ اثر را به دبیرخانه ارسال کند و در بخش شعر قالب اشعار آزاد است و هر شرکت‌کننده می‌تواند سه اثر را به دبیرخانه ارسال کند.

وی با اشاره به این‌که جوایز نفرات برتر بخش سه میلیون ریال همراه با تقدیرنامه خواهد بود، افزود: نفرات دوم نفر دوم در هر بخش جایره دو میلیون ریالی همراه با تقدیرنامه و نفرات سوم در تمام بخش‌ها نیز هدیه یک میلیون ریالی به همراه تقدیرنامه دریافت خواهند کرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جهاد دانشگاهي محرم منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دومین رویداد « اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت » در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان با هدف فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت، همزمان با روز جوانی جمعیت در ۳۰ اردیبهشت ماه امسال در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی فراهم شده که مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و علاقه مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی www.jameyat.ir و یا با مراجعه به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان در این رویداد شرکت کنند.

با شناسایی ظرفیت‌ها در استان و شهرستان این رویداد بومی‌سازی و با استفاده از ظرفیت کنشگران و دغدغه‌مندان از جمله اصحاب رسانه اهداف و شناسایی ظرفیت‌های مردمی محقق شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ اردیبهشت به سایت ستاد جمعیت ارسال کنند و ۳۰ اردیبهشت اختتامیه رویداد برگزار می‌شود.

برداشتن موانع ازدواج از راه‌های تبیین گفتمان جوانی جمعیت و تحقق آن است.

دیگر خبرها

  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد