Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ بارش باران و تگرگ که از ظهر امروز در بستان آباد شروع شده بود ، عصر دیروز به اوج خود رسید.
فرماندار بستان آباد گفت : این بارش ها به ساختمان ها و زیر ساخت های شهری خسارت های زیادی وارد کرد.
موسوی حسینی گفت: کارشناسان در حال بررسی میزان خسارت وارده هستند.
بارش ها در شهر بستان آباد به حدی بود که عوامل آتش نشانی و هلال احمر و شهرداری به حالت آماده باش در آمده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رودخانه اوجان چای شهر بستان آباد نیز ارتفاع 70 سانتیمتری آب را در امروز تجربه کرد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

بیشتر بخوانید: سقوط درختان بر اثر طوفان مهیب در گرگان + فیلم

انتهای پیام/

سیل در بستان آباد + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران در ۲۱ استان ؛ امروز کدام مناطق بارش دارند؟


به گزارش تابناک، بر اساس آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، امروز جمعه، ۱۴ اردیبهشت در نیمه غربی، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر، شرق و شمال شرق کشور، رگبار باران، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و در مناطقی از مرکز، جنوب و جنوب شرق بارش خفیف باران و وزش باد نسبت شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

امروز بارش در خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان، قزوین، البرز و خراسان جنوبی شدت خواهد داشت.

همچنین پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد شنبه (۱۵ اردیبهشت) در شمال غرب، غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق و برخی مناطق در جنوب و شرق کشور رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک خواهیم داشت.

یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد و در سایر مناطق جوی آرام پیش بینی می‌شود.

دوشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، در نیمه غربی و سه شنبه در نیمه شمالی و ارتفاعات زاگرس در جنوب غرب بارش رخ خواهد داد.

همچنین آسمان تهران امروز (۱۴ اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در برخی ساعات خواهد بود. بیشینه دمای امروز تهران ۲۵ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما به ۱۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. تهران فردا (۱۵ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

در مناطقی که امروز شدت بارندگی دارند، اختلال در سفرها، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی پیش‌بینی می‌شود. توصیه هواشناسی پرهیز از سفرهای غیر ضروری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی از جمله حمل سریع محصولات قابل برداشت به نواحی امن، محافظت از دپوهای گندم و غلات برداشت شده در برابر بارش است.

دیگر خبرها

  • رگبار باران در ۲۱ استان ؛ امروز کدام مناطق بارش دارند؟
  • ببینید | بارش شدید باران و جاری‌شدن روان‌آب در جای‌جای استان مرکزی
  • بارش شدید و رگباری باران در خرم‌آباد
  • بارش باران بهاری در شهرستان پلدشت
  • بارش شدید باران و به راه افتادن سیل در سلیمانیه عراق+فیلم
  • فیلم/بارش شدید باران و جاری‌شدن روان‌آب در جای‌جای استان مرکزی
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان
  • تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی
  • ببینید | ریزش سقف در دانشگاه ملک‌ فهد | خسارت باران شدید به عربستان