Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ششدانگ حواس همسرم به برادر و خواهرانش بود. مگر کسی جرئت می کرد بگوید بالای چشمشان ابروست. من از روز اول زندگی مشترکمان با این مسئله مشکل داشتم. هر موقع می خواستم درباره هر مسئله ای اظهار نظر بکنم پابرهنه به میان حرفم می پرید و مثل اسپند روی آ تش به این طرف و آن طرف می پرید که باید نظر برادر و خواهرش را هم جویا شویم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با این رفتارهایش حرصم را در می آ ورد و انگار که خانواده اش وکیل و وصی و اختیار دار زندگی مان بودند. شاید باورتان نشود ما حتی برای رفتن به یک مسافرت هم باید دستور مادر و خواهرش را اجرا می کردیم و این موضوع مرا رنج می داد.

وابستگی شدید همسرم به خانواده اش و همچنین ناسازگاری و لج بازی با خانواده ام از یک طرف و بی احترامی های تلافی جویانه من در برخورد با خانواده او ، زندگی مان را روز به روز تلخ و بی روح تر می کرد. در چنین وضعیتی بود که به طور اتفاقی در فضای مجازی با خانمی آ شنا شدم. هر شب یکی ٢ساعت در فضای مجازی سر به سر همدیگر می گذاشتیم. برایم متن های عاشقانه و گاهی نیز عکس هایی که ادعا می کرد مال خودش است می فرستاد. مدتی گذشت و حسابی سرگرم شده بودم. تا اینکه زن جوان از من خواست همدیگر را ببینیم . قرار ملاقات گذاشتیم و در اولین دیدار از نوع پک زدنش به سیگار فهمیدم اعتیاد دارد. می گفت باید او را به عقد موقت خودم در بیاورم. گفتم اصلا قرارمان این نبود و از اولش هم شرط کردم که فقط و فقط دوست مجازی باشیم. اما زن جوان چهره واقعی اش را نشانم داد و از آن روز به بعد مدام زنگ می زد و تهدیدم می کرد که پول می خواهد. اعصابم را به هم ریخته بود و نمی دانستم با این نیرنگ چه کنم.

در این وضعیت همسرم نیز که به حرکات و رفتارم شک کرده بود مرا زیر ذره بین قرار داد و بالاخره فهمید موضوع از چه قرار است . سر این مسئله آتشی به جان زندگی ام افتاد که آ برو و حیثیتم را بین اقوام و آشنایان به باد داد. از طرفی حمایت های مادرم که برای همسرم خط و نشان می کشید و می گفت تو اگر زن بودی و شوهرداری بلد بودی پسرم این کارها را نمی کرد، مشکلاتمان را بیشتر می کرد. دارم دیوانه می شوم. همسرم می گوید طلاق می خواهد و من نمی خواهم طلاقش بدهم چون واقعا دوستش دارم. حالا که مشکلمان شدید تر شده است و چند روزی با هم قهر بوده ایم می فهمم چقدر دوستش دارم و حتی زیبایی هایش را به چشم می بینم. مشکل همسرم غرور بیش از حد و حس بدبینی به خانواده ام است . البته من هم مشکل داشتم چون همان طور که گفتم با رفتارهای توهین آ میز احترام خانواده اش را زیر پا می گذاشتم و انتقام می گرفتم. حالا هم دست به دامان کارشناسان مرکز مشاوره آ رامش پلیس Police خراسان رضوی شده ام تا زندگی ام از هم نپاشد. ای کاش زودتر به اینجا آ مده بودم..

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پیرزن فضول محله دستگیر شد + فیلم و عکس

مرگ ناگهانی قاری مشهور قرآن هنگام تلاوت سوره "ملک" + فیلم و عکس

بلایی که دندانپزشک زن قلابی بر سر مرد 47 ساله آورد +عکس

مرگ دلخراش 4 عضوی یک خانواده در سرپل ذهاب

درگیری مسلحانه در یک پمپ بنزین + فیلم

شوهرم را لخت در کنار دوست صمیمی ام در اتاق خواب دیدم / روز تولد شوهرم بود!

تجاوز مرد شیطان صفت به دختر جوان در مقابل زنش + فیلم و عکس

3 پسر 17 ساله آخر شب با اسلحه سراغ دختر 18 ساله رفتند

مرگ مشکوک دختر جوان تهرانی در خانه پدری

رفتار بی رحمانه مادری با پسر بازیگوشش+ فیلم

بلای شوم بر سر پسر 4 ساله مشهدی در تاریکی جاده! / مرد فرار کرد

مرگ دردناک یک مرد هنگام فرار از آتش طبقه هفتم + فیلم

ماجرای جنجالی آموزش آرایش توسط سلبریتی مشهور در ایام عزاداری چیست؟ + عکس

نوعروس جوان خودش را دار زد !

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه مسافرت فضای مجازی پلیس Police اخبار حوادث زندگی دیوانه همسرم برادر من عکس ویدیو ها فیلم قتل پدر زن شیطان صفت تهران زندگی دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!

مرد جوانی که همسر خود را به قتل رسانده و با جسدش ۲ روز زندگی کرده بود، بازداشت شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اواخر فروردین امسال، مرد میانسالی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، با اظهارات ضد و نقیضی گفت: همسرم به نام مهتاب چندی قبل از خانه خارج شده اما دیگر بازنگشته است. ساعتی پیش یک پیامک از تلفن‌همراهش برای من آمده که در آن فردی نوشته بود، همسرم را به‌خاطر اختلافات شخصی به قتل رسانده و جسدش را در یک باغ دفن کرده است؛ سه فرزند دارم که بهانه مادر خود را می‌گیرند، لطفاً کمک کنید.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای امورجنایی، تیمی از کارآگاهان با دستور بازپرس پرونده وارد عمل شدند و برای تحقیقات محلی پای در خانه زن فقدانی گذاشتند اما در آنجا مشخص شد این زوج جوان اختلافات خانوادگی گسترده‌ای با یکدیگر دارند که همسایه‌ها نیز این موضوع را تایید کردند.

تیم جنایی در گام بعدی به سراغ اقدامات اطلاعاتی رفتند که بررسی‌های فنی در این شاخه از تحقیقات حاکی از آن بود، چند هفته قبل این زوج جوان با یک خانواده دیگر برای مسافرت به شمال رفتند اما پس بازگشت از این سفر اختلافات آنها بیشتر شده است.

در ادامه نیز مشخص شد، مردی که فقدانی همسر خود را با اظهارات ضد و نقیضی به پلیس آگاهی گزارش کرده است، به فرزندان خود گفته که مادرشان از خانه قهر کرده و دیگر با نخواهد گشت که این سرنخ‌های مهم باعث شد تا متهم با دستور بازپرس جنایی، بازداشت شود.

متهم که به موادمخدر اعتیاد شدیدی دارد در جریان بازجویی‌ها منکر هرگونه اختلاف با همسر خود بود اما او پس مواجه با مدارک موجود داخل پرونده چاره‌ای جز بیان حقیقت را نداشت و از یک جنایت هولناک پرده کرد.

مرد جوان ماجرا را اینطور توضیح داد: با همسر اختلاف داشتیم و به یکدیگر بدبین بودیم؛ چند هفته قبل با یک خانواده دیگر که از دوستان ما بودند به شمال رفتیم اما من در آنجا مخفیانه و به دور از چشم مهتاب پیشنهاد دوستی به یکی از همسفرها دادم که همسرم متوجه و باعث شد تا اختلاف‌ها بیشتر شود.

قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد

متهم گفت: هنگامی به تهران بازگشتیم،بچه‌ها به مدرسه رفتند و مهتاب این ماجرا را با من درمیان گذاشت که منجر به درگیری شدید بین ما شد؛ در جریان این نزاع کنترل خود را از دست دادم و با یک روسری همسرم را به قتل رساندم؛ نمی‌دانستم چه‌کاری انجام دهم برای همین جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم و به هنگامی که بچه‌ها به خانه آمدند مدعی شدم که مادرشان قهر کرده و از خانه رفته است.

وی ادامه داد: جسد نزدیک به 2 روز زیرتخت قرار داشت و دچار جمود نعشی شده بود؛ برای همین وانت یکی از اقوام را قرض گرفتم و جسد بین یک پتو قرار دادم؛ اتفاقاً آن روز نیز در ساختمان ما یکی از همسایه‌ها اسباب‌کشی داشت به‌خاطر همین کسی به من شک نکرد!

مرد جنایتکار گفت: جسد را به یکی از روستا‌های اطراف شرق تهران بردم و در آنجا دفن کردم و با تلفن همراه همسرم یک پیامک برای گمراه کردن مسیر پرونده برای خود ارسال و پس از آن با طراحی یک سناریوی خیالی فقدان مهتاب را به پلیس اعلام کردم.

پس از اعترافات متهم و رمزگشایی از سرنوشت مرگبار زن گمشده، کارآگاهان اداره چهارم و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا به همراه متهم راهی روستای موردنظر واقع در شرق تهران شوند و جسد را پیدا کنند.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • ۱۴ سال پرستاری از جانبازی که بی‌نام و نشان بود
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد
  • صحنه روبه‌رو شدن یک مرد با همسر خیانتکارش و مرد غریبه | ۱۰ بار دیگر هم زنده شود باز او را می‌کشم
  • دعوا در صف نانوایی منجر به کنده‌شدن گوش پسر جوان شد
  • درخواست «مهریه» یک ماه بعد از ازدواج