Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سیتیزن ها به دلیل محرومیت در کنار زمین حضور نداشت و آرتتا به هدایت تیم در این دیدار مشغول بود.

طرفداری- شب گذشته در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های منچسترسیتی و لیون به مصاف یکدیگر رفتند که باشگاه فرانسوی با نتیجه 2-1 پیروز این دیدار شد.

به نقل از سایت رسمی منچسترسیتی، میکل آرتتا، مربی سیتیزن ها که به جای گواردیولای محروم به کنفرانس خبری آمده بود، در خصوص این شکست خانگی بیان کرد:

این بازی می توانست بهتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما خیلی کُند بازی را شروع کردیم و آن شیوه ای که می خواستیم را نتوانستیم در زمین پیاده کنیم. در نبردهای زیادی شکست خوردیم و توپ ها را در شرایط حساس از دست دادیم که آنها روی همین مسئله دو گل زدند ولی پس از آن واکنش تیم بسیار خوب بود. ما سعی کردیم برخی چیزها را بهتر کنترل کنیم و موقعیت های خوبی خلق کردیم ولی در این سطح این مسئله برای پیروزی به اندازه کافی نبود.

وی در مورد اینکه آیا غیبت گواردیولا روی بازیکنان تاثیر گذاشته بود، افزود:

نمی دانم. واقعیت این است که پپ اینجا نبود و ما بازی را باختیم. نمی توانم بگویم که اگر او بود چه اتفاقی می افتاد. ما از نقاط ضعف و قوت لیون کاملا آگاه بودیم و به خوبی برای آن آماده شده بودیم. البته برای 2-0 عقب افتادن آماده نبودیم ولی واکنش خوبی نشان دادیم. در این سطح مسابقات شما نباید اشتباه کنید. اگر مرتکب اشتباه شوید، در نبردها ببازید و پاس های ساده بدهید، مجازات می شوید. امروز نیز مثالی از  این موضوع بود.

 آرتتا در ادامه افزود:

در رقابت جدید شما باید در مسیر صحیح حرکت کنید. شروع ما در اروپا خوب نبود و حس می شد که بازیکنان مانند همیشه نبودند. در این دیدار پاس های صحیح ندادیم و ثبات به اندازه کافی نداشتیم. وقتی توپ را از دست می دادیم، دائما دروازه مان در حال تهدید شدن بود و این مسئله اعتماد به نفس شما را کاهش می دهد. ما فصل گذشته خیلی ناراحت کننده حذف شده بودیم و امسال می خواستیم جبران کنیم و آماده این مسابقه بودیم. بازیکنان همیشه کامل و عالی نیستند. آنها روزهای بد نیز دارند و گاهی روزهای خوبی دارند. نمی توانم تلاش آنها را زیر سوال ببرم. ما باختیم و نمی توانم آنها را قضاوت کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر

پس از مشخص‌شدن سرنوشت دو تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴-۲۰۲۳، چهارشنبه‌شب (امشب) با برگزاری دو بازی حساس دیگر، تکلیف تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی به صورت کامل مشخص می‌شود. در دو بازی همزمان از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (چهارشنبه) رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد مقابل منچسترسیتی قرار می‌گیرد و بایرن‌مونیخ هم از آرسنال میزبانی خواهد کرد.

بایرن‌مونیخ - آرسنال

بایرن هفته گذشته در بازی رفت دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال قرار گرفت و کمی خوش‌شانس بود که شکست نخورد. اگر برخورد بوکایو ساکا با مانوئل نویر در لحظات پایانی خطای پنالتی اعلام می‌شد، امکان داشت آرسنال با نتیجه سه بر دو برنده شود.

بایرن در حالی وارد این بازی حساس شده بود که تمرکز زیادی روی سرنوشت قهرمان بوندسلیگا داشت و با وجود برتری دو بر صفر مقابل کلن امیدوار بود بایرلورکوزن مقابل وردربرمن برنده نشود، اما تیم تحت هدایت ژابی آلونسو با نتیجه پنج بر صفر این بازی را با برد پشت سر گذاشت تا پنج هفته مانده به پایان فصل، قهرمان بوندسلیگا شود.

بایرن بعد از پایان کورس قهرمانی بوندسلیگا اکنون تمام تمرکزش را روی مسابقات اروپایی می‌گذارد. باواریایی‌ها در ۱۷ بازی از ۱۸ بازی اخیرشان که در دور رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان شکست نخورده‌اند، موفق به صعود به دور بعد شده‌اند. آنها همچنین در ۱۴ بازی اخی خانگی‌شان در اروپا طعم شکست را نچشیده‌اند.

تنها ناکامی بایرن‌مونیخ در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به دست لیورپول در فصل ۲۰۱۹ - ۲۰۱۸ رقم خورد. لیورپول این روز‌ها یکی از رقبای آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس شمرده می‌‎شود که البته این هفته با نتیجه دو بر صفر مقابل کریستال پالاس شکست خورد. آرسنال با شکست غیرمنتظره برابر استون‌ویلا به این بازی حساس می‌رسد. توپچی‌ها با گل‌های لئون بیلی و اولی واتکینز در این مصاف شکست خوردند تا فرصت صدرنشینی را از دست داده و به منچسترسیتی اجازه دهند با برتری پنج بر یک مقابل لوتون‌تاون به رده نخست صعود کند.

اولین شکست آرسنال در سال ۲۰۲۴ مقابل استون‌ویلا رقم خورد تا بازیکنان میکل آرتتا با شرایطی متفاوت راهی بازی برگشت با بایرن شوند. با این حال توپچی‌ها با تکیه بر آماری قابل توجه در این بازی شرکت می‌کنند. توپچی‌ها در شش بازی اخیر خارج از خانه خود تنها سه گل دریافت کرده‌اند و در سه بازی اخیر هم دروازه‌شان را بسته نگه داشته‌اند.

آرسنال پس از باخت‌های پیاپی پنج بر یک خارج از خانه مقابل بایرن در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷، به مونیخ بازگشته است. آرسنال تنها در یکی از شش بازی خارج از خانه مقابل بایرن موفق به کسب برد شده است. در آن بازی آرسنال با نتیجه دو بر صفر دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی در مارس ۲۰۱۳ را به نفع خود رقم زد، اما به دلیل لغو قانون گل‌های خارج از خانه، بی اهمیت بود و به صعودشان کمک نکرد.

منچسترسیتی - رئال مادرید

بازی رئال مادرید و منچسترسیتی به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو هیجان‌انگیز و دیدنی بود. بعد از گل برناردو سیلوا از روی ضربه ایستگاهی، گل رودریگو و گل‌به‌خودی روبن دیاس موجب شد تا طی ۱۵ دقیقه بازی دو بر یک به سود رئال مادرید شود. بازی در نیمه دوم با گل‌های دیدنی فیل فودن و یوشکو گواردیول همراه شد و رئال که برای فرار از شکست تلاش می‌کرد در نهایت موفق شد با گل فده والورده بازی را به تساوی سه بر سه برساند.

به صورت تصادفی در هر یک از دو بازی اخیر منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس هم شش گل به ثمر رسیده است. سیتی قبل از بازی رفت مقابل رئال چهار بر دو کریستال‌پالاس را شکست داد و در بازی هفته اخیر هم پنج بر یک لوتون تاون را شکست داد. برد روز یکشنبه خوشحالی بزرگی را به منچسترسیتی هدیه داد؛ چرا که آنها به عنوان قهرمان سه گانه سال گذشته با اختلاف دو امتیازی به رده نخست رسیده‌اند و جلوتر از لیورپول و آرسنال در صدر جدول حضور دارند.

سیتی که از زمان شکست مقابل استون‌ویلا در ماه دسامبر طی ۲۷ بازی در تمام تورنمنت‌ها شکست نخورده امشب تلاش خواهد کرد تا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. در صورتی که آنها به برد مقابل رئال برسند به رکورد شکست‌ناپذیری در ۴۲ بازی خانگی دست پیدا خواهند کرد. از نوامبر ۲۰۲۲ - قبل از جام جهانی قطر - منچسترسیتی در خانه شکست نخورده، اما رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی با کامبک‌های هیجان‌انگیز در لیگ قهرمانان اروپا به‌خصوص مقابل سیتی، غریبه نیست.

به لطف ضربه دیدنی والورده در سانتیاگو برنابئو، رئال هنوز طعم شکست در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را نچشیده و طی پنج بازی خارج از خانه در این تورنمنت به چهار برد دست پیدا کرده است. رئال در لالیگا هم وضعیت خوبی دارد. رئال در بازی خارج از خانه مقابل مایورکا به لطف گل اورلین شوآمنی با نتیجه یک بر صفر برنده شد.

 این برد به تیم آنچلوتی اجازه داد در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل با هشت امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای رده دومی در صدر بایستد. رئال مانند سیتی رکورد طولانی‌مدتی برای شکست‌ناپذیری ندارد، اما قهرمان چهارده‌باره اروپا در ۱۵ بازی گذشته طعم شکست را نچشیده است.

منبع: ایسنا

tags # منچسترسیتی ، آرسنال سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • گواردیولا: تبریک به رئال مادرید؛ با کرویف موافقم، چیزی به نام شانس وجود ندارد!
  • گواردیولا و آنچلوتی در آغوش یکدیگر، پس از برد رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / فیلم
  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند