Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - نیکلاس کیج از اینکه تصویرش در فیلم «مندی» دستمایه شوخی‌های بی‌شمار کاربران فضای مجازی با عنوان «خشم کیج» قرار گرفته است، ابراز تاسف و ناراحتی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تصویری از نیکلاس کیج در فیلم «مندی»‌ که در آن صورتی خون‌آلود و خشمگین دارد، با عنوان «خشم کیج» در فضای مجازی دستمایه شوخی‌های فراوانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع به نظر نیکلاس کیج به هیچ وجه خنده‌دار نیست بلکه باعث ناراحتی و خشم این بازیگر شده است. او می‌گوید که این کار به هیچ وجه درست و عادلانه نیست و به کار او و کارگردان فیلم صدمه می‌زند.

کیج در گفت‌وگویی تازه درباره فیلم «مندی» که یک اثر اکشن ترسناک است، گفت: «من مطمئنم که کارگردان هم مانند من از این کار ناراحت است. کارگردان فیلم اثری ادبی و شاعرانه خلق کرده است که با این شوخی‌های «خشم کیج» لطمه زیادی می‌خورد. کاری که فضای مجازی با فیلم کرد گونه‌ای از تخریب است.»

در فیلم «مندی» نیکلاس کیج نقش فردی را بازی می‌کند که در پی انتقام از یک گروه شیطانی تبهکار است. این فیلم به کارگردانی پانوس کازماتوس ساخته شده است و نخستین بار در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد.

جدای از شوخی‌هایی که با تصویر نیکلاس کیج در این فیلم می‌شود، این بازیگر در نظر بسیاری از جمله ایتن هاوک از بزرگان دنیای بازیگری است. هاوک درباره کیج گفته است: «پس از مارلون براندو، او تنها بازیگری است که واقعا کاری تازه با هنر بازیگری انجام می‌دهد. او با موفقیت از مرز اصرار به واقع‌گرایی دور می‌کند.»

منبع:‌ گاردین / ۱۹ سپتامبر

241241

 

 

کلید واژه‌ها : بازیگران سینمای جهان - سینمای جهان - فضای مجازی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازیگران سینمای جهان سینمای جهان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب گسترده عملیات تنبیهی وعده صادق در فضای حقیقی و مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان کاربران فضای مجازی داخلی و خارجی در برابر کتمان رسانه های رژِیم صهیونیستی واکنش های زیادی داشته اند و با خلاقیت حقایق این حمله را بیان می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • خواستگاری مازیار لرستانی از بازیگر زن سرشناس؟ | او رفاقت ۳۰ ساله‌مان را به باد داد | از من نپرسید که به من چی گفت
  • بازتاب گسترده عملیات تنبیهی وعده صادق در فضای حقیقی و مجازی
  • فیلم/بازتاب عملیات تنبیهی سپاه و شوخی‌های مجازی
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)